Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

Is het niet mogelijk dat er op het punt van de cache het uiteinde van een singularteit zit? Dit zou kunnen betekenen dat de ruimte op dit coordinaat zo sterk gekromd is, dat er een wormgat onstaat naar een andere plaats in ons universum of een ander universum. image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 77-1011013881

Dat hebben wij weer  ???  

 

Vooraan in de middag naar eerste doosje gezocht van Berg en Dal na ruim 1uur opgegeven  :devil:

 

Op een echt Heksen terras, Eagles (eigenaar) SMSje gestuurd maar helaas hadden die telefoon uitstaan :hehe:

 

Toen hebben we even  Make love not War gepikt en zijn naar huis gegaan.

 

Op einde van de middag belde de Eagles, dus wij terug (1uur rijden) en inderdaad het doosje was weg.

 

Gelukkig hadden Eagles nieuw doosje bij en hebben we de cache als nog in donker kunnen doen (stuk moeilijker volgens Eagles en ze maken ook een kleine wijziging in beschrijving die ze door met ons mee te lopen hebben ontdekt)

 

Al met al is alles op pootjes tercht gekomen en hebben wij keileuke avond gehad  :( (alhoewel onze kids wel beetje laat in bed lagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache 'Tuf-Tuf' blijft quantumgedrag vertonen.

Ik kreeg vandaag een bezoekersbericht :

"

Iemand moet het telkens verdwijnen en weer opduiken van de stash toch op zijn geweten hebben. Vanmiddag was de stash spoorloos. "

 

En gisteren was die er.

Je kan het hele gebeuren nalezen op

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.asp?ID=4980

 

'someone is pulling my leg' Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. En de cache krijgt een merkwaardige reputatie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Ik ben daar [b:post_uid0]echt[/b:post_uid0] niet voor verantwoordelijk ???  ??? be deze doe ik mijn naam geen eer aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben daar [b:post_uid0]echt[/b:post_uid0] niet voor verantwoordelijk ???  ??? be deze doe ik mijn naam geen eer aan

Geen zorgen, dat kwam geen moment in me op. Ik geloof n.l. niet in toverij en magie maar in natuurwetten en logica. 't is wat saaier misschien maar er blijft genoeg leuks over om uit te vogelen, vind ik.

 

Ik streef naar Harry Potter-vrije caches maar dat mag niet baten. Hadden ze in die verhalen geen manier om mensen en dingen aan hun plaats vast te 'plakken'? Hulp kan uit onverwachte hoek komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ja zo dus. Kettingen. Een cache voor contortionisten, je weet wel die mensen die geboeid en geketend uit een kist moeten komen die onder water zit b.v.

 

Maar misschien zit er de kern van een goed idee in. Als (een heel grote 'als') de ParkeerBeer iets te maken zou hebben met het fenomeen dan zou ik b.v. 'sleutel halen bij de Parkeerbeer' kunnen doen. Wie weet is hij een Practical Joker  en heeft pure lol met zijn activiteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
Ik geloof n.l. niet in toverij en magie maar in natuurwetten en logica.

Is het ene dan niet gewoon een andere interpretatie van het ander?

:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[b:post_uid11]Kat in de zaak[/b:post_uid11] ;)

Voor ons eerste geocache dachten we lekker dicht bij huis te blijven, de IJsselgroep Box cache. Lekker easy dachten wij. Op de plek aankomen was a piece of cake, maar dan, daar sta je net als Dolech, Emilia, Sigaar en Zuurtje op z'n bult klei. Alles afgestruind (ook de bosjes) maar niks gevonden :devil:   

Na een half-uur zijn wij gestopt.

Balen :( omdat voor ons de eerste keer was, en nog meer balen :( omdat 't niet klopt ( scouts horen toch integer te zijn?).

Geen aanrader.

We hopen dat de volgende cache beter uitpakt. ;)

 

Bernez

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zeker balen. Zouden de scouts zich wel afvragen voor wie ze die cache nou gelegd hebben. Voor de bezoekers, of alleen om zelf even van de straat te zijn. Zo zie je maar dat als je overweegt een cache te gaan doen, het altijd handig is eerst naar de logjes van je voorgangers te kijken. Volgende keer gaat het vast wel beter, Bernez. Jammer dat je het de eerste keer zo slecht treft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 't weekend op pad geweest naar Weerterheide. Erg leuke cache in prachtig gebied.

MAAR:

[b:post_uid0]Wat-was-dat-ding-lastig-te-vinden-zeg!!![/b:post_uid0]

Echt een superkuil gegraven, waar een Duitse badgast aan de Noordzee flink jaloers op zou zijn. Het zweet gutste me van m'n kop, kleren en jas waren volledig doorweekt. En wat bleek: eerst de hele zandzut bovenop de cache gedumpt voor ik erachter kwam dat hij 50cm. naast het gat lag.

Maar dan de euforie dat je hem hebt. Dat gaf echt een zelfvoldaan gevoel!

Ook zeer leuk aan deze cache is dat je kennis over je GPS bediening mooi kunt toepassen. Dat is een echte pré hier om te bepalen hoe je het het handigst kunt aanpakken.

Eén nadeel is dat hier nog sterker geldt dan bij andere caches, dat volgende hunters hem steeds sneller zullen vinden. Het graven laat steeds meer sporen na. Camoufleren kost wat moeite.

 

Ga deze cache niet te snel doen als beginneling. En trek er de tijd voor uit.

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...