Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

De cache 'Hold Your Horses' in de duinen ten zuiden van Katwijk ligt op een leuke plek. Als die cache er zou liggen.

Maar sinds die vorig jaar verdwenen is, is er niets gebeurt. Wel was er in januari een toezegging van de plaatser Ventje dat herplaatsing zou plaats vinden, maar dat is niet gebeurt. Ook zie ik dat Ventje dit jaar geen cache meer gevonden heeft.

Leeft die nog? Op een emailtje krijg ik geen reactie.

Zou het zinnig zijn (ik voel me een beetje een bemoeial) om zelf die cache dan maar weer op te tuigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou het zinnig zijn (ik voel me een beetje een bemoeial) om zelf die cache dan maar weer op te tuigen?

Dat klinkt als een hostile take-over! Maar in dit geval zou ik dat wel een bespreekbare optie vinden. Zelf heb ik met mijn muis al meerdere keren boven de link gehangen om me te herinneren dat dit nog 'slechts' een virtuele cache is.

 

Hoe wordt overigens sowieso omgegaan met "geesten uit het verleden"? Ik dacht hier al eerder over omdat ik Stefanne al langere tijd niet meer had waargenomen. Maar net toen ik eens wilde gaan mailen zag ik weer een berichtje van hem/haar/ze. Welcome back!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Onze lastigste cache tot nu toe vond ik "Hoeveel ...?", ik ben 3 keer teruggeweest naar het beruchte sluisje voordat ik het 4e tussenpunt kon vinden. Zogezegd "hiding in plain sight" maar je kijkt er gewoon overheen.

 

Ook Bagheera I is op dit moment vrij vervelend aangezien je niet dichtbij het 2e punt kan komen zonder verbodsborden te overtreden. Met een kleine verrekijker op zo'n 200 meter is het juiste getal niet af te lezen. De maker suggereerde om dan maar iemand mobiel te bellen en via het internet wat gegevens te laten zoeken (Vond ik zelf een beetje flauw).

 

Verder zijn we nu enigszins beperkt in onze zoek-acties vanwege de kinderwagen die we meenemen als we met z'n vieren zijn. Zij er meer mensen die met dit soort extra handicaps zoeken?

 

Arnold

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij staat er bij Bagheera een infobord op de parkeerplaats zo'n 50 meter bij de snackbar vandaan (ik heb het niet nagemeten hoor, ik doe dit nu even uit mijn hoofd) die informatie geeft over de basiliek. Ik geloof dat daar de benodigde informatie ook op te vinden is.

 

wil nog niet zeggen dat het altijd goed gaat want er zit een instinkertje in de vraag :butbut:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook al omdat ik later kongie#6 ook al niet kon vinden ! Deze ligt er nog wel neem ik aan ? Volgende keer maar weer proberen ! :(  :(

Ook ik had moeite met het vinden van kongie #6, maar diverse geocachers hebben mij hints gemaild dus ik ga het gewoon maar weer proberen!

De varens en de mossige grond maken het zoeken daar erg moeilijk... je prikt op bijna elke plek moeiteloos een halve meter de grond in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... je prikt op bijna elke plek moeiteloos een halve meter de grond in...

Als je dan toch al met hints bezig bent: hier heb je nog een redelijke spoiler, dus kijk maar of je hem wilt decrypten.

(ik heb er de spaties uitgelaten om herkenning van woorden zonder te decrypten te voorkomen)

Qngvfuryrznnyavrgabqvt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Over moeilijk en lastig.

Eindelijk de Saga’s opgelost kijk naar de mail:

 

 

E-mail Bart {Ixie) to Willem (Barny) 3-1-3003 19:08 - 19:09

 

Zo vlak bij een weilandje en een bomen rijtje tegen de grens met de

dennenbomen, dan zit je wel goed,

 

volgens ons heb je er boven op gestaan

 

Groetjes Ixie

 

 

ps ik zal morgen zaterdag zelf ook even gaan kijken (om 14.00 uur sta ik

klaar met een slagroom taart)

 

 

willem wielklem wrote:

 

>

>

> Ixie's Saga 5 "A fly in a spiders web"

>

> "Can a fly be a tree"

>

> GotoN……… E……….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zij er meer mensen die met dit soort extra handicaps zoeken?

 

Arnold

Hi,

 

Je bedoeld zeker (jonge) kinderen Arnold? Ik heb ook een paar van die jonge "vruchten". Gaat ook niet altijd vlekkeloos dat geocachen met die gasten.

 

682275_200.JPG

 

SY Etienne :unsure:

 

als ik het allemaal van te voren geweten had, dan had ik me op m'n 12 de laten steriliseren :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...