Spring naar bijdragen

Moeilijk / Niet / Bijna Niet te vinden - Welke Caches zijn lastig te v


Gast 72-1010008309

Aanbevolen berichten

Gast 72-1010008309

:nervous:

 

[*]Zijn er caches waar je een aantal keren heen hebt moeten gaan om hem te vinden?

 

[*]Wat was de oorzaak hiervan?

 

[*]Heb je hem uiteindelijk gevonden?

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 72-1010008309

[*]12 steden, WageningenDeze Dus.....

 

[*]fout gridsysteem, foute coordinaten, geen hint gebruikt (doe ik bijna nooit)

 

[*]Ja!!!:D , na vier keer terugkomen (laatste 2 keer op zelfde dag) en een telefonische hulplijn die de hint doorspeelde

 :music:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast 77-1011013881

The Challenge of Brabant site weer eens bezocht en geprobeerd of de website van plaatsers het weer deed....en inderdaad er stond weer wat...bv programma en tot mijn stomme verbazing zie ik dat er op programma 06-04-2002 geocahcen op het programma staat.....zouden ze dan hun eerste gaan zoeken of zouden ze onderhand The Challenge of Brabant gaan aanpassen &%$#!#$* :devil:  :devil:  :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen week in Duitsland een tweetal caches bezocht. In Duitsland hebben ze de nare gewoonte om op sommige caches een laag sneeuw neer te leggen en dat is pas echt moeilijk. Wij zijn deze winter niet zo goed bedeeld met sneeuw, maar als er 40 cm sneeuw ligt, kun je de moelijkheidsgraad van alle caches op 5 sterren zetten. Alle foto´s die natuurlijk zomers zijn gemaakt, lijken niet op de situatie zoals je die aantreft en na een half uur zoeken krijg je toch koude handen en voeten.

Wij waren met z´n vijven dus niet succesvol in het sneeuw-cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zouden ze dan hun eerste gaan zoeken of zouden ze onderhand The Challenge of Brabant gaan aanpassen &%$#!#$* :devil:  :devil:  :devil:

Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat je deze cache niet hebt kunnen vinden. Hoe ik daar nou zomaar bij kom?  :(

 

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Challenge of Brabant heb ik afgelopen weekend gekraakt! Wel een aantal keer voor nodig gehad om daarna thuis uit te gaan zoeken wat er nou mee aan de hand was. Ik heb de gegevens inmiddels aan MegaHeks doorgemaild die daarmee de caches aan wil gaan passen. Maar ze heeft ze zelf nog niet kunnen vinden (mede doordat ik in de haast een tiepvoutje gemaakt had  ??? ). Dus binnenkort is deze beter te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjonge, moeten andere geocachers dan de plaatser hier even andermans 'rommel' gaan zitten debuggen!

Maar wel petje af hoor P-Terminator. Zelf heb ik nog geen poging gewaagd naar deze cache, maar als ik de logs lees dan moet het kraken wel een flinke prestatie zijn.

Misschien kun je hem overnemen?

 

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...