Spring naar bijdragen

Persoonlijke Kaart


harrie

Aanbevolen berichten

Als men een cache gelogt heeft verschijn hij op de gevonden caches kaart.

Ik heb de wurftcam gedaan en gelogt maar verschijnt niet op mijn gevonden cache kaart maar staat nog wel op de niet gevonden cache kaart, heb ik iets verkeerd gedaan of blijft dit zo?

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien is er wat mis gegaan....

Ik bedacht me gisteren avond, na het lezen van dit bericht dat er inderdaad wat is misgegaan.

 

Namelijk bij het maken van het script voor het besnuffelen van webcam caches. Dat doet het niet. ;) Is een "known bug". :wine:

Oplossing is nog niet in zicht. :yes: Eerst de travelbugrace.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb de afgelopen dagen een paar keer geprobeerd om de webcam-log op de persoonlijke kaarten van gevonden caches te krijgen.

Steeds opnieuw het formulier van gemiste logs / update kaartmateriaal ingevuld en steeds geen webcam op de kaart.

 

Opeens schoot me te binnen dat we op het forum hier eens iets over hadden vermeld.

 

Dus dit draadje.

 

Is er al zicht wanneer deze "known bug" wordt verholpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al zicht wanneer deze "known bug" wordt verholpen?

Helaas.

 

Ik moet eerst even achter een grotere kaart van Europa aan voor de travelbug race.

 

Ik vrees dat ik daarvoor een meer geavanceerdere manier van kalibreren moet maken. De huidige methode is heel dom, maar we doeltreffend, en snel.

 

Komend weekend is het HCC dagen, en ik moet voor mijn werk een paar nachten gaan werken.

Maar dan is het bijna tijd om te denken: "Wat zal ik nu eens gaan doen?".

 

En ik moet bekennen dat ik deze known bug zelf ook weer een beetje minder scherp in beeld had. (Om het maar eens wollig te zeggen en het van de nodige doekjes te voorzien.)

 

Maar een troost: Met mij weet je het nooit! Misschien snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar een troost: Met mij weet je het nooit! Misschien snel.

Zie ik opeens in een van mijn tabbladen:

 

LoggerName: schatzoeker

LoggerGuid: 0265d8ee-eb63-4088-b7d1-cfe58d064c95

Date: 2004-10-31

CacheGuid:

LogType: 1

Country:

CacheName:

 

Kijk ik op http://www.geocaching.nl/stats/DisplayUser...ser=schatzoeker, en wat zie ik? Schatzoeker heeft een webcache op zijn naam!

 

De overige 32 zijn ook onderweg. Die hoeven dus niet via de DHZ. Ik heb dat al geregeld.

 

 

P.s. "The Family" zal dit vast knarsetandend aanzien. Hun Sponge Bob Squarepants is nog steeds niet behoorlijk te zien op de travelbug race kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reintje

 

Hartelijk bedankt. Vanmorgen nog niet aanwezig nu inderdaad op de gevonden persoonlijke cache kaart aanwezig.

 

Snel gedaan of was het bij nader inzien een fluitje van een cent.

 

Ben erg benieuwd naar het hoe en ... van je programmeerkunsten.

Programmeer zelf graag in VB.

bewerkt door schatzoeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snel gedaan of was het bij nader inzien een fluitje van een cent.

Ik ben vaak bezig met het doorvoeren van vereenvoudigingen. Dus als je de goede vraag op het verkeerde moment stelt is het heel veel werk. (Als ik me goed herinner weet jij daar alles van) Als je de goede vraag op een moment stelt dat ik "eigenlijk nergens mee bezig ben", ga ik "even" in de code kijken.

Toen ik dat vandaag deed, kwam ik tot de conclusie dat het niet zo ingewikkeld meer was. En dan laat ik me graag opjutten. ;)

 

Binnenkort ga ik een Travel Bug het land "inschieten". Dat wordt een mooie overzichtskaart van de afgelegde route. :D Alleen zit ik nog met het klickable krijgen van die kaart.

 

Oplettende TB eigenaren gaan dat kunstje dan natuurlijk nadoen, en dan is het nog maar een klein stapje om interactief de caches met travelbugs bij te houden. Alhoewel ik denk dat dat wel een beetje ingewikkeld is.

 

Maar goed, eerst de persoonlijke cache kaarten opleuken met alle instellingen. En dan natuurlijk die gegevens in 10 verschillende formaten kunnen downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Ik heb een ander probleem. Mijn 'found' log voor Rust en Onrust is wel opgenomen in de statistieken maar de cache staat nog steeds op de kaart bij niet gevonden. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit is een normale multi cache en geen webcam of iets anders raars. Wel ligt deze cache precies op de Fotocache omdat die beide op dezelfde positie beginnen. Daarom is deze cache op de standaard kaart ook niet te vinden.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een ander probleem. Mijn 'found' log voor Rust en Onrust is wel opgenomen in de statistieken maar de cache staat nog steeds op de kaart bij niet gevonden. Hoe kan ik dit oplossen?

Dit is een normale multi cache en geen webcam of iets anders raars. Wel ligt deze cache precies op de Fotocache omdat die beide op dezelfde positie beginnen. Daarom is deze cache op de standaard kaart ook niet te vinden.

FF zoekfunctie gebruiken. Tip: klik eens op de DHZ mogelijkheden op de frontpage van gc.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF zoekfunctie gebruiken. Tip: klik eens op de DHZ mogelijkheden op de frontpage van gc.nl

Bedankt voor de info, ook al was het deze keer een vage hint. Ik moest blijkbaar om een log correctie vragen. Dit had ik gelezen in de berichten boven mij maar ik dacht dat het voor logs was die GC.com had verklooid of zo. Met jouw aansporing toch geprobeerd en probleem opgelost.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...