Spring naar bijdragen

Persoonlijke Kaart


harrie

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met meer dan 30 logs. Moet ik handmatig een correctie aanvragen voor elke log apart?
Of een paar weken geduld hebben. Dat heb je als het druk is op gc.com.

Je gaat ze toch niet verwennen huh? Men mag heus nog wel een beetje zelf doen... Of heeft de grote baas je opslag beloofd? :rolleyes:

 

Als je onderscheid kunt maken tussen goed advies en slecht advies, heb je geen advies nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat ze toch niet verwennen huh? Men mag heus nog wel een beetje zelf doen... Of heeft de grote baas je opslag beloofd?  ;)
Nee, ik moet iedereen teleurstellen. Als een log gemist wordt en er dus ten onrechte een stipje op je kaart blijft staan, lost dat probleem zich binnen een maand vanzelf op. Dat gaat dus automatisch.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat ze toch niet verwennen huh? Men mag heus nog wel een beetje zelf doen... Of heeft de grote baas je opslag beloofd?  ;)
Nee, ik moet iedereen teleurstellen. Als een log gemist wordt en er dus ten onrechte een stipje op je kaart blijft staan, lost dat probleem zich binnen een maand vanzelf op. Dat gaat dus automatisch.

Vraag me af hoe lang het nog duurt eer de je geld gat vragen voor een volledig DHZfunctie ;)

 

Geld is gevaarlijk: voor je het weet ben je aan het sparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat ze toch niet verwennen huh? Men mag heus nog wel een beetje zelf doen... Of heeft de grote baas je opslag beloofd?  ;)
Nee, ik moet iedereen teleurstellen. Als een log gemist wordt en er dus ten onrechte een stipje op je kaart blijft staan, lost dat probleem zich binnen een maand vanzelf op. Dat gaat dus automatisch.

Vraag me af hoe lang het nog duurt eer de je geld gat vragen voor een volledig DHZfunctie ;)

 

Geld is gevaarlijk: voor je het weet ben je aan het sparen.

Zo jammer..... alsof helpen verboden is... B)

@ Reintje: Ik w8 het even.(ik had al een mailtje gestuurd, denk dat het te maken heeft met een naamswijziging)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat ze toch niet verwennen huh? Men mag heus nog wel een beetje zelf doen... Of heeft de grote baas je opslag beloofd?  ;)
Zo jammer..... alsof helpen verboden is... :P

Nee hoor, helpen is niet verboden, integendeel. B) Het lijkt me niet meer dan normaal dat je zelf je eigen caches invoert in de DHZ pagina als ze niet goed staan, ook al zijn het er dertig stuks. Dat is geen helpen, dat is een ander voor je laten werken. ;)

 

Een goede zondebok is net zo waardevol als een oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Reintje: Ik w8 het even.(ik had al een mailtje gestuurd, denk dat het te maken heeft met een naamswijziging)
Ik heb even in de database gekeken. ik kom een Eppie en een team-Eppie tegen. Welke moet het zijn? Dan klats ik het even om. 2 tellen werk.

 

Eigenlijk wel een lollige nieuwe DHZ functie: Pas je eigen naam aan. Scheelt mij weer werk.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Reintje: Ik w8 het even.(ik had al een mailtje gestuurd, denk dat het te maken heeft met een naamswijziging)
Ik heb even in de database gekeken. ik kom een Eppie en een team-Eppie tegen. Welke moet het zijn? Dan klats ik het even om. 2 tellen werk.

 

Eigenlijk wel een lollige nieuwe DHZ functie: Pas je eigen naam aan. Scheelt mij weer werk.

;)

 

Eppie is veranderd in Team-Eppie. Zou voor iedereen wel gemakkelijk zijn als je zelf je naam kon wijzigen (alhoewel, hoeveel mensen wijzigen nu feitelijk hun naam....)

 

Alvast bedankt voor het omgooien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou voor iedereen wel gemakkelijk zijn als je zelf je naam kon wijzigen.

 

Als je jouw naam veranderd op geocachiing.com, verandert er niets aan je aantal found its en daar kun je het zelf doen.

Het zou ook wel handig zijn als men zelf de naam kan wijzigen hier op het forum, maar ergens vind ik wel dat het aangevraagd of vastgelegd moet worden. Bijvoorbeeld dat een bepaalde periode de oude nam erbij staat of iets dergelijks.

Anders weten de modjes niet meer wie wie is en dat kan soms vervelend zijn :(

Ook kan het voor sommige forumleden vervelend zijn. Ik zoek soms een oude bericht bij een naam omdat ik weet dat die en die ergens ooit over heeft geschreven waar ik dan op dat moment naar zoek. Als dan de naam veranderd is dan kun je wel blijven zoeken. Dus zou voor de zoekfunctie de oude namen misschien automatisch erbij gezocht moeten worden. Zo maar even een gedachte....

 

(alhoewel, hoeveel mensen wijzigen nu feitelijk hun naam....)

Nou, dat zou je tegenvallen. Met regelmaat krijg ik en emailtje of PB met het verzoek om een forumnaam te veranderen.

Meestal gelijk maken aan de naam die gebruikt wordt op GC.COM, maar ook omdat men achteraf er een team van wil maken :)

 

Het maakt niet uit wat je doet, als het af is wou je dat je het anders had gedaan.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(alhoewel, hoeveel mensen wijzigen nu feitelijk hun naam....)

Nou, dat zou je tegenvallen. Met regelmaat krijg ik en emailtje of PB met het verzoek om een forumnaam te veranderen.

Meestal gelijk maken aan de naam die gebruikt wordt op GC.COM, maar ook omdat men achteraf er een team van wil maken :)

 

 

pfff, zo uniek ben ik dus niet.... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...