Johnny R Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Wij zijn meestal (tot nu toe) met z'n drieen. Ik mijn vrouw en m'n zoon. Aangezien we alle drie van geocachen genieten zal dat ook wel zo blijven. Lekker wandelen in de natuur een beetje puzzelen, klooien met de gps en als toetje een "schat".
steensnoeper Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Ik ga meestal op pad met het aantal personen dat varieert tussen 1 en 3, maar meestal 2
GeoTeeth Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Varieert; afhankelijk wie vrij is en wie er zin heeft om mee te gaan. Dus of alleen of met Alie. Soms met GeoDoc. Soms met Alie, GeoDoc en Alie. Soms ook met andere cachers. Als er een maagd (dicht) in de buurt ligt, wil de 'alleen' variant nog wel eens de voorkeur krijgen. Maar eigenlijk vind ik het cachen met meerdere personen wel leuker. GeoTeeth
schatzoeker Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Normaliter zijn we met z'n tweeen (schatzoeker en _earthquake_) of met z'n drieen als vrouwlief meegaat. Af en toe nemen we nog een stel mee. Dan zijn we met 4 of 5. Een keer op vakantie waren we met z'n zeventienen. Kijk maar bij 27 april 2004. Dat is natuurlijk uitzonderlijk! Het was wel gezellig vooral de kits hebben zich goed geamuseerd.
Tornado Bram Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Van alleen tot 4, max. 5. Vaak met zijn drieen.
Catootje Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Per keer verschillend. Als het mogelijk is, probeert Catootje volledig op pad te gaan (met z'n vieren). Het gebeurt ook dat we met z'n tweeën op stap gaan, maar soms ook met een gastcacher. We proberen wel met het hele team op pad te gaan, maar in de praktijk komt het er op neer dat ik de meeste caches alleen doe.
hoppertje Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 He kruimeldief da`s knap in een dag van 0 found naar 874 found Dan heb je het vast wel druk gehad vandaag. Nog zo`n dag en je bent Willi Carrotte voorbij.
JandeBeHanger Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Ik ging in het begin vaak alleen, maar sinds mijn broer geocaching ook ontdekt heeft, regelmatig met z'n tweeen. Ik ga ook nog wel eens met m'n dochter op pad, sinds er een Geko voor haar is, is ze een stuk enthiousiaster geworden. Mijn vrouw en mijn zoon vinden het allemaal te ver lopen. De mximale groeps grootte is 1x voor gekomen, 2 volwassenen en 4 kinderen.
DearHunter Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Wij zijn met z'n 2en. Een heel enkel keertje nemen we gastcachers mee.
harrie Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 99% ga ik alleen en die 1ne% wil het vrouwtje mee als het niet te ver lopen is. Gr Harrie
De Zebravinkjes Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 De Vinkjes gaan vaak met z'n tweeën op stap maar daarnaast worden er ook heel wat (micro)caches door één vinkje afgelopen. Daarnaast natuurlijk de kruisbestuivingen met andere teams en gasten maar eigenlijk nooit meer dan vier personen. Tijdens een event is dat natuurlijk wat anders, want dan komen we als het ZZWeeT team aan de start.
kitt Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Ik probeer de overige gezins leden regelmatig te mobiliseren maar meestal lukt dat niet. Maar als ik Ells kan overtuigen dat het een cache met VEEL wandelen en WEINIG puzzelen is wil ze wel eens mee komen. Mijn twee zoons alleen als de locatie erg spannend lijkt, zoals "Oorlogsbunker".... Dus het team bestaat meestal uit ondergetekende en soms meer. 73's Andries pe1bmc
Geothean Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Altijd samen met de vrouw en dan nog 1 of 2 honden. Byke een Friese Staby gaat vrijwel altijd mee, en Amber een Golden Retriever gaat alleen mee als het een gemakkelijke en korte wandeling is. (die is al wat ouder, of in ieder geval, zo doet hij zich voor ) Cashes waar honden verboden zijn , doen we niet.
andemo Geplaatst 12 oktober 2004 Geplaatst 12 oktober 2004 Daarmee bedoel ik niet dat we er één of meerdere kwijt raken onderweg. (Al zouden we dat af en toe wel eens willen. ) Oh, Oh, als water, vuur en lucht dit lezen
Vlindertje Geplaatst 13 oktober 2004 Geplaatst 13 oktober 2004 Meestal wandel ik samen met Bas, mijn bouvier. Bas geeft me een veilig gevoel, want ik ben wel eens achtervolgd door iemand die graag een team wilde vormen. Bas wist hem op andere gedachten te brengen. De meeste griezels houden zich trouwens op in de buurt van parkeerplaatsen. Diep in het bos ben ik nog nooit lastig gevallen en daar voel ik me ook altijd op mijn gemak. Zijn hier trouwens nog meer vrouwen die wel eens alleen gaan cachen en dan bedoel ik natuurlijk niet micro's rapen langs de weg maar wandelen in natuurgebieden?
Aanbevolen berichten