Aventurijn Geplaatst 1 juli 2022 Geplaatst 1 juli 2022 (bewerkt) Ik wil graag inventariseren wat jullie nu het meeste gebruiken: Woordwaarde Stapeltellen Binaire Code Vertaler Braille Morse code Navo alfabet Projecteren ... iets anders namelijk 1 juli 2022 bewerkt door Aventurijn
Peetee Geplaatst 1 juli 2022 Geplaatst 1 juli 2022 Ik gebruik de eerste twee functies het meest: Woordwaarde Stapeltellen Projecteren doe ik met de gps. Qua apps gebruik ik: Army Knife for Android Geocaching Toolbox Geocaching app Adventure Lab WhereYouGo
Flo van Co Geplaatst 2 juli 2022 Geplaatst 2 juli 2022 Een handig programma op de pc is GCTool. Veelgebruikte dingen kunnen hier eenvoudig mee worden omgezet.
Birdie.NL Geplaatst 2 juli 2022 Geplaatst 2 juli 2022 (bewerkt) Waar gaat het nu om - de methode of het gebruikte tool? Methode: woordwaarde Tool: geocachingtoolbox Om te geocachen gebruik ik vooral de GPS, een Dakota 20, de telefoon is toch om te bellen ... 2 juli 2022 bewerkt door Birdie.NL
Aventurijn Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Geplaatst 3 juli 2022 Het gaat mij om de methode in dit geval. Ik wil een nieuwe app bouwen en kijken waar behoefte aan is en waar verbetering mogelijk is.
Aventurijn Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Geplaatst 3 juli 2022 Als voorbeeld hebben we nu de morse code online staan. https://outdooronly.nl/geocaching/toolbox/morse-code-converter/
Birdie.NL Geplaatst 3 juli 2022 Geplaatst 3 juli 2022 OK, mij lijkt dat het in ieder geval een app moet zijn die offline functioneert. Al zie ik in GCC - Geocache Calculator toch heel veel van wat je mogelijk zou kunnen gebruiken. Daarnaast heb ik GCTools en Codetabellen voor Geocaching op de smartfoon.
Aventurijn Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Geplaatst 3 juli 2022 ja goeie inderdaad. Als alles meezit maak ik er ook nog een app van natuurlijk. In het begin wil ik vooral focussen op kwaliteit en niet zoveel mogelijk tools erin zetten.
Linkalovers Geplaatst 3 juli 2022 Geplaatst 3 juli 2022 Het meeste wat gebruikt wordt, lijkt mij stapel tellen
Aventurijn Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Geplaatst 3 juli 2022 2 minuten geleden zei Linkalovers: Het meeste wat gebruikt wordt, lijkt mij stapel tellen Dat denk ik ook. Dus dat is de volgende. Wel zijn ook daar weer (te) veel mogelijkheden zodat je het overzicht kan verliezen.
Linkalovers Geplaatst 4 juli 2022 Geplaatst 4 juli 2022 13 uur geleden zei Aventurijn: .... Wel zijn ook daar weer (te) veel mogelijkheden.. Veel mogelijkheden voor stapeltellen? Zo ver ik weet is er maar 1 : alles naar 1 cijfer.
Genhenk Geplaatst 4 juli 2022 Geplaatst 4 juli 2022 Dus je wilt hoge kwaliteit en een overzichtelijke site? Dan zou ik beginnen met het verwijderen van die popups & reclamebanners. Een site als stapeltellen.nl kan ook zonder...
Aventurijn Geplaatst 4 juli 2022 Auteur Geplaatst 4 juli 2022 8 uur geleden zei Linkalovers: Veel mogelijkheden voor stapeltellen? Zo ver ik weet is er maar 1 : alles naar 1 cijfer. Klopt, ik was in de war met woordwaarde. https://www.geocachingtoolbox.com/index.php?lang=nl&page=wordValue 7 minuten geleden zei Genhenk: Dus je wilt hoge kwaliteit en een overzichtelijke site? Dan zou ik beginnen met het verwijderen van die popups & reclamebanners. Een site als stapeltellen.nl kan ook zonder... Er is inderdaad 1 relevante pop-up en 1 banner aan de rechterzijde. Ik ga kijken wat we kunnen doen om dit nog minder te maken.
Twentse Mug Geplaatst 4 juli 2022 Geplaatst 4 juli 2022 Locus Map heeft de optie om bij multies te stapeltellen, lengtes te tellen, letters te selecteren, enz en dat automatisch als letter in de formule te pluggen. Dus bij Locus Map zijn extra tools vrijwel overbodig.
Aanbevolen berichten