Spring naar bijdragen

Geocachen in de (social) media 2022


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Team Aragorn:

Huh? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen ... 

Eerlijk gezegd kwam die gedachte ook wel bij mij op. Ik ben nog nooit op Tiengemeten geweest, dus ik weet niet precies hoe het er daar bij ligt. maar als ik zo een luchtfoto van het eiland bekijk, dan moet je toch wel je best doen om daar 7 uur rond te dwalen zonder te weten waar je precies bent ... :wink2:

IMG_5831_bewerkt

Maar misschien verkijk ik me daar toch op hoor ...

Bovendien: dat wat er werkelijk gebeurd is wijkt wel eens wat af van wat er in de kranten komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Flo van Co:

Wellicht in de log :wistling:

Ja misschien. Ik kan zo gauw niets vinden.

Nou moet ik wel zeggen dat het eiland nog flink groter als ik afleidde uit de foto hierboven. Het is altijd nog 7 km lang en 2 km breed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Peetee:

Ja misschien. Ik kan zo gauw niets vinden.

Nou moet ik wel zeggen dat het eiland nog flink groter als ik afleidde uit de foto hierboven. Het is altijd nog 7 km lang en 2 km breed. 

Ik vind het toch wel vreemd. Om een cache te vinden gebruik je toch je gps of gps functie op de telefoon.  Met de gps zou je de weg terug moeten kunnen vinden. De app heb ik nog nooit geprobeerd, daar zal toch ook wel iets op zitten om je locatie te bepalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei regenboog2:

Ik vind het toch wel vreemd. Om een cache te vinden gebruik je toch je gps of gps functie op de telefoon.  Met de gps zou je de weg terug moeten kunnen vinden. De app heb ik nog nooit geprobeerd, daar zal toch ook wel iets op zitten om je locatie te bepalen?

Precies. Al met al vind ik het gewoon een vreemd verhaal. Daarom denk ik ook dat we niet het hele verhaal kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 26-6-2022 om 10:01 zei Peetee:

Precies. Al met al vind ik het gewoon een vreemd verhaal. Daarom denk ik ook dat we niet het hele verhaal kennen.

Op onbekend terrein maak ik met de GPS altijd een waypoint cachemobiel. Of in dit geval, 10 gemeten veerpont. Verdwaal je niet zo gauw.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...