Spring naar bijdragen

Geocachen in de (social) media 2022


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

of 50Plus ook leuk trouwens

6 minuten geleden zei Flo van Co:

Open source bedoelt VVD, CDA moet immers ook wel haalbaar zijn net zoals nog een paar kortere, Groen Links is een uitdaging :punk:

5 uur geleden zei regenboog2:

de regels

Open source bedoelt VVD, CDA moet immers ook wel haalbaar zijn net zoals nog een paar kortere, Groen Links is een uitdaging :punk:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ben ik de enige, die bijna draaierig wordt van al die bewegende en flitsende reclame? Berghem zal vast en zeker erg mooi zijn, maar ik wordt zowat misselijk van al die reclame. Dus, helaas voor Berghem, direct sluiten die site.

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Linkalovers:

Ben ik de enige, die bijna draaierig wordt van al die bewegende en flitsende reclame?

Geen last van. Ik gebruik zoveel adblockers en filmpjesonderdrukkers dat ik niet weer precies weet wat er ondrukt wordt, maar het is wel altijd lekker rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-3-2022 om 01:11 zei Diederikus:

Geen last van. Ik gebruik zoveel adblockers en filmpjesonderdrukkers dat ik niet weer precies weet wat er ondrukt wordt, maar het is wel altijd lekker rustig.

Ik ook, maar blijkbaar staat op die website de reclame lokaal ( wordt dus niet vanaf een andere website gehost ) en dan helpen al die tools weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...