Flo van Co Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 2 uur geleden zei Peetee: Techpulse.be: Geocaching in België: zo werkt het Link werkt niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Zo wel http://techpulse.be/tips/341749/geocaching-in-belgie-zo-werkt-het/ 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2022 2 uur geleden zei Flo van Co: Link werkt niet.. Er zat inderdaad een http-tje te veel in ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2022 Bijzondere melding: mensen de weg kwijt op Tiengemeten na geocaching en bellen na bijna 7 uur maar 112. Zoektocht via bus, wandelen en tracking van Whatsapp. Gelukkig gevonden en terug gebracht. #tiengemeten #geocaching #hulpverlening #voormensendier #brandweer pic.twitter.com/csdnVU5t5W — Brw Zuid-Beijerland (@BrandweerZBL) June 23, 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 23 juni 2022 Share Geplaatst 23 juni 2022 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2022 AD.nl: Hachelijk avontuur op Tiengemeten: schatzoekers raken de weg kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Huh? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen ... geen reclame voor de hobby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2022 4 uur geleden zei Team Aragorn: Huh? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen ... Eerlijk gezegd kwam die gedachte ook wel bij mij op. Ik ben nog nooit op Tiengemeten geweest, dus ik weet niet precies hoe het er daar bij ligt. maar als ik zo een luchtfoto van het eiland bekijk, dan moet je toch wel je best doen om daar 7 uur rond te dwalen zonder te weten waar je precies bent ... Maar misschien verkijk ik me daar toch op hoor ... Bovendien: dat wat er werkelijk gebeurd is wijkt wel eens wat af van wat er in de kranten komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 uur geleden zei Peetee: Bovendien: dat wat er werkelijk gebeurd is wijkt wel eens wat af van wat er in de kranten komt. Wellicht in de log Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2022 1 uur geleden zei Flo van Co: Wellicht in de log Ja misschien. Ik kan zo gauw niets vinden. Nou moet ik wel zeggen dat het eiland nog flink groter als ik afleidde uit de foto hierboven. Het is altijd nog 7 km lang en 2 km breed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2022 Androidplanet.nl: Column: Open komende vakantie eens de Geocaching-app Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 23 uur geleden zei Peetee: Ja misschien. Ik kan zo gauw niets vinden. Nou moet ik wel zeggen dat het eiland nog flink groter als ik afleidde uit de foto hierboven. Het is altijd nog 7 km lang en 2 km breed. Ik vind het toch wel vreemd. Om een cache te vinden gebruik je toch je gps of gps functie op de telefoon. Met de gps zou je de weg terug moeten kunnen vinden. De app heb ik nog nooit geprobeerd, daar zal toch ook wel iets op zitten om je locatie te bepalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juni 2022 13 uur geleden zei regenboog2: Ik vind het toch wel vreemd. Om een cache te vinden gebruik je toch je gps of gps functie op de telefoon. Met de gps zou je de weg terug moeten kunnen vinden. De app heb ik nog nooit geprobeerd, daar zal toch ook wel iets op zitten om je locatie te bepalen? Precies. Al met al vind ik het gewoon een vreemd verhaal. Daarom denk ik ook dat we niet het hele verhaal kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2022 Meerbode.nl: Schatzoeken rond het thema ‘1672RampZalig’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Op 26-6-2022 om 10:01 zei Peetee: Precies. Al met al vind ik het gewoon een vreemd verhaal. Daarom denk ik ook dat we niet het hele verhaal kennen. Op onbekend terrein maak ik met de GPS altijd een waypoint cachemobiel. Of in dit geval, 10 gemeten veerpont. Verdwaal je niet zo gauw. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten