Appie uit Delft Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 Ik kreeg deze vraag voorgeschoteld: Kan je een lab-cache doen zonder internet? Ik denk van wel, maar wat is het juiste antwoord? Vast bedankt voor het meedenken en de groetjes van Appie uit Delft.
kalkendotters Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 Nee, dat gaat niet lukken. De antwoorden+coordinaten worden nml online gecontroleerd. Zonder internet ga je dus geen 'ok' krijgen op de vvragen. 1
Appie uit Delft Geplaatst 14 februari 2021 Auteur Geplaatst 14 februari 2021 Oké bedankt, weer wat wijzer geworden.
Linkalovers Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 32 minuten geleden zei kalkendotters: Nee, dat gaat niet lukken. De antwoorden+coordinaten worden nml online gecontroleerd. Zonder internet ga je dus geen 'ok' krijgen op de vvragen. Ach, ook de GPS coördinaten zullen vast en zeker te spoofen zijn. Al was het maar om b.v. programma's e.d. te kunnen testen.
technetium Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 5 uur geleden zei kalkendotters: Nee, dat gaat niet lukken. De antwoorden+coordinaten worden nml online gecontroleerd. Zonder internet ga je dus geen 'ok' krijgen op de vvragen. Tijdens mijn zoektocht om labcaches binnen te halen om ze op mijn GPSr te zetten, kreeg ik informatie binnen die wat anders lijkt te suggereren. Verder ben ik er ook achter gekomen dat je nadat je de zone hebt verlaten, je alsnog het antwoord kunt geven. Je zou dus de labcache kunnen inladen met je thuis wifi. Naar de plek gaan en weer thuis het juiste antwoord invoeren. Tc 1
kalkendotters Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 9 minuten geleden zei technetium: Verder ben ik er ook achter gekomen dat je nadat je de zone hebt verlaten, je alsnog het antwoord kunt geven. Je zou dus de labcache kunnen inladen met je thuis wifi. Naar de plek gaan en weer thuis het juiste antwoord invoeren. Maar daarvoor heb je dus nog steeds Internet nodig. Of dat nou via mobiel netwerk gaat of via een WiFi verbinding thuis. (Vroeger stonden er inderdaad ook antwoorden direct in de AdventureLab. Maar na heel veel misbruik hebben ze toch maar besloten om dat stukje online te gaan doen...) 1
harrie Geplaatst 14 februari 2021 Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) Ben ik toch blij dat er (nog) ouderwetse Multi en Regular caches bestaan. Heerlijk om gewoon een simpele wandeling te maken en later thuis in de avond een log te schrijven 14 februari 2021 bewerkt door harrie
regenboog2 Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 21 uur geleden zei technetium: Verder ben ik er ook achter gekomen dat je nadat je de zone hebt verlaten, je alsnog het antwoord kunt geven. Je zou dus de labcache kunnen inladen met je thuis wifi. Naar de plek gaan en weer thuis het juiste antwoord invoeren. Tc Moet je niet eerst ter plaatse zijn om de opdracht te kunnen zien? thuis het antwoord geven is mij alleen een keer gelukt toen ik ter plaatse het antwoord niet kon vinden. De labcache ging toen ook niet naar een volgende opdracht/locatie. Op en neer pendelen lijkt me een erg omslachtige manier.
Peetee Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 (bewerkt) Is dit misschien een optie, als hulpmiddel? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 15 februari 2021 bewerkt door Peetee Spoiler app verwijderd ;-)
technetium Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 Ik denk dat als ik mijn account op .com wil behouden het beter is dat ik geen antwoord en al zeker geen uitleg moet gaan geven over de vorige twee reacties. Tc 1
Linkalovers Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 16 minuten geleden zei technetium: Ik denk dat als ik mijn account op .com wil behouden het beter is dat ik geen antwoord en al zeker geen uitleg moet gaan geven over de vorige twee reacties. Tc Niet dat ik verder ook reageer, tenslotte moet iedereen zelf weten wat hij/zij voor een puntje wil doen, maar ik verwacht dat GC haar aandacht/tijd wel op andere zaken heeft, dan een Nederlandse cacher die hier en daar wat software test.
Peetee Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 3 uur geleden zei technetium: Ik denk dat als ik mijn account op .com wil behouden het beter is dat ik geen antwoord en al zeker geen uitleg moet gaan geven over de vorige twee reacties. Tc Zo gauw niet bij stil gestaan. Ik heb het linkje verwijderd.
Berenboot Geplaatst 15 februari 2021 Geplaatst 15 februari 2021 6 uur geleden zei regenboog2: thuis het antwoord geven is mij alleen een keer gelukt toen ik ter plaatse het antwoord niet kon vinden. De labcache ging toen ook niet naar een volgende opdracht/locatie. Op en neer pendelen lijkt me een erg omslachtige manier. Als ze een vaste volgorde hebben dan kun je pas naar de volgende na het beantwoorden van de vraag. Is die verplichte volgorde er niet dan kun je ze gewoon allemaal aflopen.
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2021 Geplaatst 16 februari 2021 Dank je wel, dat wist ik niet. Als het weer eens voorkomt, ga ik dat proberen.
regenboog2 Geplaatst 16 februari 2021 Geplaatst 16 februari 2021 17 uur geleden zei technetium: Ik denk dat als ik mijn account op .com wil behouden het beter is dat ik geen antwoord en al zeker geen uitleg moet gaan geven over de vorige twee reacties. Tc Het was niet mijn bedoeling iets illegaals te doen. Wat je daarvoor moet kunnen, zou ik zeer waarschijnlijk ook niet snappen 🙂 1
Aanbevolen berichten