Spring naar bijdragen

Geocachen in de (social) media 2021


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goed dat de gemeente ook aandacht schenkt aan de regels voor het verstoppen van caches. Natuurlijk moet je dat al weten te vinden op de site van geocahing, maar in de media is meestal alleen aandacht voor het vinden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei regenboog2:

Goed dat de gemeente ook aandacht schenkt aan de regels voor het verstoppen van caches. Natuurlijk moet je dat al weten te vinden op de site van geocahing, maar in de media is meestal alleen aandacht voor het vinden.

En voor het begraven wat bij GC weer niet mag. Welke regels moeten er dan aangehouden worden? Weet wel een site waar men daar niet moeilijk over doet :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Peetee:


"...Ook handig is dat als je Premium-lid bent van Geocaching, je de labs gewoon tussen de andere caches op de kaart ziet...".
Mmmmm, dan doe ik blijkbaar wat fout of zoek/kijk ik weer eens met m'n neus, want op de GC kaart zie ik geen Lab caches.


Ik wilde deze week een eerste poging wagen en een Lab cache gaan zoeken, maar door het matige weer is het niets geworden.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Peetee:

Dat hoef ik niet te zien :P. Die 30+ euro per jaar zijn het beslist waard.

Natuurlijk kan men ook ( als niet PM zijnde ) via slinkse weg alle caches in de GPS laden en deze daarna loggen. Maar voor die paar euro per maand, wil men toch niet de zaak bedonderen :nono:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...