Spring naar bijdragen

Geocachen in de (social) media 2021


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • Peetee pinned this discussie

Er zit een aantal onwaarheden in. Zo kun je bijvoorbeeld als basic member zeer zeker ook alle soorten caches en een aantal kaarten zien.

Basic member zijn (op de p.c. of laptop) is niet hetzelfde als de app beheren( wanneer je net begint, want ook daar krijg je erbij)

Volgens mij zit het verschil vooral in de 'advanced search', de mogelijkheden die je hebt om te bewerken en te laden en als laatste de p.m. caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wie overkomt het niet?

Qua geocachen plannen wij eigenlijk zelden. Bijna altijd besluiten we op de dag zelf of we wel of niet gaan cachen. Vaak kijken we 's morgens wat het weer werkelijk is, hoe we wakker zijn geworden en of we zin hebben om te gaan wandelen. Of dat we na een deeldienst, nog de puf hebben voor een wandeling. Dán moet natuurlijk vaak nog een cache worden uitgezocht en dáár gaat het soms wel eens fout: te snel gelezen en een belangrijk item over het hoofd gezien.

Als je in het veld staat, is de ontdekking dat je iets niets kan oplossen ( omdat je b.v. iets niet bij je hebt ) en dus niet verder met de cache kan, vaak slecht voor je ( mijn ! ) humeur :taz:.  Maar juist dan, is gewoon doorwandelen de oplossing :bangin::frusty::4fvgdaq_th::crybaby::mad::yucky::dontgetit::no::blink:<_<:):lol1:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat herken ik wel, Linkalovers. We hebben wel eens met twee half lege GPSsen in het veld gestaan, zo'n anderhalf uur rijden van huis. Gelukkig hadden we allebei andere caches die niet overgekomen waren in de GPS. zodat we toch nog een mooie fietstocht konden samenstellen.

Het liefst besluit ik toch wel een dag van te voren of we gaan cachen en waar dan, zodat de voorbereiding net iets beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...