Peetee Geplaatst 1 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2021 IndeBuurt.nl: Mag dat: zomaar overal caches verstoppen voor Geocachen in Deventer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 1 uur geleden zei Linkalovers: cookies Sorry, maar ik kan het niet laten. Koekjes blijven altijd lekker! Koekies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Goed dat de gemeente ook aandacht schenkt aan de regels voor het verstoppen van caches. Natuurlijk moet je dat al weten te vinden op de site van geocahing, maar in de media is meestal alleen aandacht voor het vinden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 1 minuut geleden zei regenboog2: Goed dat de gemeente ook aandacht schenkt aan de regels voor het verstoppen van caches. Natuurlijk moet je dat al weten te vinden op de site van geocahing, maar in de media is meestal alleen aandacht voor het vinden. En voor het begraven wat bij GC weer niet mag. Welke regels moeten er dan aangehouden worden? Weet wel een site waar men daar niet moeilijk over doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 2 uur geleden zei harrie: Sorry, maar ik kan het niet laten..... Van jou had ik meer deze reactie verwacht . 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2021 Iphoned.nl: Oogappels #29: Adventure Lab laat je op andere manier naar de wereld kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Peetee: Iphoned.nl: Oogappels #29: Adventure Lab laat je op andere manier naar de wereld kijken "...Ook handig is dat als je Premium-lid bent van Geocaching, je de labs gewoon tussen de andere caches op de kaart ziet...". Mmmmm, dan doe ik blijkbaar wat fout of zoek/kijk ik weer eens met m'n neus, want op de GC kaart zie ik geen Lab caches. Ik wilde deze week een eerste poging wagen en een Lab cache gaan zoeken, maar door het matige weer is het niets geworden. 2 juli 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2021 Iphoned.nl: Getest: Is Geocaching Premium je geld waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Peetee: Iphoned.nl: Getest: Is Geocaching Premium je geld waard? Dat hoef ik niet te zien . Die 30+ euro per jaar zijn het beslist waard. Natuurlijk kan men ook ( als niet PM zijnde ) via slinkse weg alle caches in de GPS laden en deze daarna loggen. Maar voor die paar euro per maand, wil men toch niet de zaak bedonderen . 2 juli 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2021 NU.nl: Ideaal vakantiespelletje: Geocaching laat je de echte wereld verkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Vlot artikel, de belangrijkste dingen worden aangestipt en wie daardoor belangstelling heeft in het spelletje kan zelf wel meer informatie opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2021 Nesselande.info: Een geocache CITO afvalevent op 20 september 2021 boulevard Nesselande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zaandamsdagblad.nl: Schatzoeken in de Zaanstreek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aventurijn Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Cache topper Augustus 2021 Van schietbaan tot achtbaan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 12 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2021 DeltaLimburg.nl: Geocaches bij crashsites WOII in Leudal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten