Peetee Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 Nee, daar waag ik mij niet aan regenboog. 😅 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 januari 2021 Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Peetee: Nee, daar waag ik mij niet aan regenboog. 😅 Inderdaad. Ook bijzonder slecht voor mijn enkels. Het enige wat hielp, waren schaatsen met dubbele ijzers en die zijn niet bijzonder hip ( om het vriendelijk uit te zeggen ). En dan nóg steeds het gevaar om 'even' een enkeltje te zwikken, waardoor je weer weken met je enkel(s) liep te trekken voor nog geen uurtje schaatsen. Wat een drama, dat schaatsen, niets voor mij. 31 januari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2021 Ik heb ook niet zo’n goede enkels, dus ik waag me ook al een aantal jaar niet op het ijs. Vroeger schaatste ik op kunstschaatsen, had je toch nog wat steun. Deze morgen was het erg glad in het noorden, zag ik op het nieuws. Dat was voor veel mensen minder mooi. Hebben jullie al eens gehoord van ijspannenkoeken? Voor mij was het nieuw. Ik zag een foto op de NOS site, ze staan ook bij Omroep Gelderland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 (bewerkt) 36 minuten geleden zei regenboog2: ...Hebben jullie al eens gehoord van ijspannenkoeken? Voor mij was het nieuw. Ik zag een foto op de NOS site, ze staan ook bij Omroep Gelderland. Ijspannenkoeken, nog nooit van gehoord ! Zie NOS. 1 februari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 februari 2021 Share Geplaatst 1 februari 2021 Nee, dat is ook helemaal nieuw voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Ik kende ze wel.... maar dan wel in de eetbare vorm.... liefst ook nog met banketbakkersroomen aardbeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Gisteren nog pannenkoeken gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 (bewerkt) Op 2-2-2021 om 12:03 zei Birdie.NL: Gisteren nog pannenkoeken gegeten Regelmatig en met ham en kaas en een beetje appel stroop, mmmmmm !!!! 4 februari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 (bewerkt) Vanmorgen heeft SpaceX weer een Falcon 9 gelanceerd ( Starlink-18 ) met weer 60 satellieten aan boord. De eerste trap ( het onderste deel ) van de raket was 27 dagen geleden ook al gebruikt voor een eerdere lancering. De lancering ging zoals gepland en de eerste trap is daarna weer netjes geland ( T + 00:08:20 ) op het schip 'Of Course I Still Love You'. De hele lancering is weer ( typisch SpaceX ) uitgebreid te zien en voorzien van uitleg. Prachtig om te zien !! De planning is dat morgenvroeg Starlink-17 wordt gelanceerd ! Was het nog geen jaar geleden een unicum, ondertussen is het bijna volkomen normaal. Toch vreemd dat je zo snel aan zoiets went. 4 februari 2021 bewerkt door Linkalovers 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) 23 uur geleden zei Linkalovers: ...De planning is dat morgenvroeg Starlink-17 wordt gelanceerd !... Ehhhh, de planning voor 5 feb. is aangepast naar 7 feb. De actuele planning staat hier. 5 februari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Vanochtend even een sneeuwwandeling gemaakt, op de heidevelden in 't Gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Mooi dat sneeuwlandschap. Hier in Sneek ligt nog maar een klein laagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 (bewerkt) Mooie foto's. Voor winter-, sneeuw- en ijs liefhebbers het moment voor mooie foto's en je lekker laten uitwaaien Maar voor anderen, tijd voor een korte (?) winterslaap En wachten totdat er weer wat kleurtjes in de natuur komen. 7 februari 2021 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2021 Hier hebben we ongeveer tien centimeter sneeuw. Het sneeuwt nog steeds en het waait stevig. Door de sneeuw is mooi te zien hoe de wind draait tussen huizen. Dat maakt ook dat er plekken zijn waar een flinke berg sneeuw ophoopt. Linkalovers, ik vrees dat je een lange winterslaap kunt houden. Als de voorspellingen doorgaan blijft het nog bijna twee weken flink vriezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2021 Hier is het gestopt met sneeuwen, dus even met buurtgenoten de stoep zo goed mogelijk schoongemaakt. Dat viel nog niet mee. Onder de sneeuw lagen soms flinke ijsplaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten