Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi.

Als ik naar de adventure lab caches kijk zie ik in sommige 'groene druppels' 1 of ander symbool staan.

Iets van een schuine korte en langere streep in een wit gekleurde cirkel.

Wat houd dit symbool in ?

Geplaatst

Ah ok.

Dat vtje snap ik.

Dat met dat witte rondje en die 2 schuine streepjes moet dus iets van een tandwiel voorstellen ?

Dacht zelf iets als premium of zoiets.

Zou wel handig zijn als die info ook ergens wordt weer gegeven.

En dat 'nieuw' was eerst ook niet volgens mij, dat is er dan later bij gekomen ?

Bedankt in ieder geval.

Geplaatst
6 uur geleden zei ikke:

Dat met dat witte rondje en die 2 schuine streepjes moet dus iets van een tandwiel voorstellen ?

Nee, officieel moet dat een badge voorstellen. Maar vrijwel iedereen ziet inderdaad als een tandwiel, wat de interpretatie niet helpt.

Geplaatst

Wat het ook mag voorstellen, die met het tandwiel/badge zijn er het laatst bijgekomen.

Het tandwiel/badge blijft trouwens vrij lang staan hoor.

Geplaatst

Ja dat heb ik ook in de gaten.

Daarom dacht ik al dat het wat anders moest zijn.

Geplaatst

Het is natuurlijk ook niet echt groot op je scherm van een mobieltje, en inzoomen gaat niet, want die druppel blijft even groot.

Geplaatst

De 'nieuw'badge blijft volgens mij 4 weken staan.

Ondertussen heeft Groundspeak eindelijk de app aangepast zodat alle 'gevonden' AL's niet meer op de kaart getoond worden. Dat kun je vinden via 'profiel','settings', 'plaatsing voltooid' (lekker vertaald ook ...)

• Leuk 1
Geplaatst
Op 27-12-2020 om 14:33 zei kalkendotters:

Ondertussen heeft Groundspeak eindelijk de app aangepast zodat alle 'gevonden' AL's niet meer op de kaart getoond worden. Dat kun je vinden via 'profiel','settings', 'plaatsing voltooid' (lekker vertaald ook ...)

Dat wist ik nog niet! Bedankt, ik heb het gelijk ingesteld. Stuk overzichtelijker. :shake2:

Geplaatst

Nu nog zorgen dat labcaches op de kaart op de pc/laptop tonen tussen alle andere geocaches. Op de smartfoon kijk ik echt zelden naar de GC-app, laat staan de labs-app.

Geplaatst

Ja daar heb ik ook al aan zitten 'ergeren'.

Zit je thuis wat te plannen, en je kijkt dan haast niet op of er ook labcaches  zijn.

Daar kom je dan later achter.

Geplaatst
1 uur geleden zei ikke:

Ja daar heb ik ook al aan zitten 'ergeren'.

Zit je thuis wat te plannen, en je kijkt dan haast niet op of er ook labcaches  zijn.

Daar kom je dan later achter.

Ergeren ??? Bij een hobby? Dan heb je toch een reden om er weer heen te gaan, zie je nog eens iets (toch de bedoeling)...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...