Spring naar bijdragen

Nederlandse reviewers gaan weer (tijdelijk) Belgische caches reviewen


Aanbevolen berichten

Volgens een bericht op het Nederlandstalige .com forum: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/356907-bericht-van-geocaching-hq-over-het-vlaamse-reviewerteam/ zit België reviewen. Daarbij wens ik hun veel succes, ik hoop ook dat ik weer snel in België caches mag gaan vinden.

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

9 uur geleden zei technetium:

M.b.t. het Vlaamse reviewer team:"...Alle drie de reviewers hebben hun vertrek als reviewers aangekondigd in de laatste 2 weken...":o

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Linkalovers:

M.b.t. het Vlaamse reviewer team:"...Alle drie de reviewers hebben hun vertrek als reviewers aangekondigd in de laatste 2 weken...":o

Tja, dat is op zijn minst "opvallend" ... :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei harrie:

Als ik her en der lees wat er allemaal over reviewers geschreven wordt, dan vind ik het niet gek dat deze mensen hun GPS aan de wilgen hangen.

Denk je dat dát hier de reden is? Want dat zou toch wel heel triest zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is in elk geval geen dankbare taak. Ook op dit forum werden ze door bepaalde gebruikers soms voor rotte vis uitgemaakt.

Ook al maken ze soms een foutje? Wie niet? Laten we blij zijn dat ze er zijn. Zonder CO's geen caches, maar zonder reviewers ook niet!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 2011 was in Nederland GeoGuy de enige reviewer (nadat Kruimeldief, nogal abrupt was vertrokken).

Hij heeft toen aan Frofoot1 uit Vlaanderen verzocht om samen te werken en dat is gebeurd.

In 2013 waren er zowel in Nederland als in Vlaanderen reviewers genoeg om die samenwerking (weer) te splitsen.

 

Het huidige vertrek van de reviewers uit Vlaanderen is het gevolg van interne aangelegenheden.

Voor zover mij bekend hebben de geocachers uit Vlaanderen hier weinig/niets mee te maken.

 

Reviewers hebben over het algemeen tamelijk veel last van boze geocachers, die zeer lelijke berichten schrijven.

Inhoudelijk betreft het vaak het (niet) publiceren van geocaches, maar er zijn ook cachers die zich misdragen, groepjes die elkaar bestrijden en vinden dat de reviewers hun partij moeten kiezen en geocachers die vinden dat het beleid anders moet (bijvoorbeerd dat een reviewer die in Nederland woont niet voor Vlanderen kan reviewen). Ook HQ heeft dagelijks een hoeveelheid mail waarin geklaagd wordt over reviewers en mede-cachers.

Meestal gaat dit allemaal per mail, maar op social media (facebook) krijg je er soms ook wat van mee.

Dit is al jaren zo, men denkt zich kennelijk te kunnen misdragen op internet en stuurt berichten waar de honden geen brood van lusten.

Als vrijwilliger kun je maar beter een dikke huid hebben, anders vergaat de energie om dit werk te doen je heel snel.

Ik kan mij ook voorstellen dat je dit op een goed moment helemaal zat bent en dat dit een rol speelt bij beslissingen waar iets anders de primaire oorzaak van vertrek is.

Enfin, diep triest dus...

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Berenboot:

Gelukkig, deze mensen doen hun best zodat wij lekker naar buiten kunnen. 

Ja, zonder hun geen caches en geen Geocaching.

Een publieke baan 'heeft' altijd voor en tegen standers, je kan nooit iedereen tevreden stellen. Het maakt niet uit hoe men iets doet, er zijn altijd personen/groepen die denken/vinden dat het anders moet. Doe je het links-om, dat moet het rechts-om. En begin je rechts-om, dan is links-om beter. Een dikke olifanten huid is geen voorwaarde, maar wel een pre.

Zolang het maar vriendelijk, netjes en sociaal blijft, zou het geen probleem mogen zijn. Maar gaat men schelden, dreigen en/of...., dan is men verkeerd bezig.

Zoveel mensen, zoveel smaken en zoveel meningen ........ en gelukkig maar.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...