Spring naar bijdragen

nieuwe cache en corona


Aanbevolen berichten

gewoon even een vraag. 

ik ben er eigenlijk benieuwd

naar worden er nu nieuwe caches goed gekeurd, en open gezet?

of is dit even op geschort IVM met richtlijnen.

want op nieuwe cache komen meestal wel een aantal cachers op af.

met vriendelijke groet Team Kelvin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

8 minuten geleden zei teamkelvin:

maar worden er nu nieuwe caches goed gekeurd, en open gezet?

Nee. voorlopig niet. In ieder geval tot 6 april niet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bericht op 21 maart:
Beste Geocaching Community,
Ongetwijfeld volgen jullie het nieuws betreffende de ontwikkelingen van het Coronavirus.
Het huidige advies van onze regering: Kom niet bij elkaar in grote groepen en houdt 1,5 meter afstand tot elkaar.
Verspreiding van het virus zorgt ervoor dat we onze kwetsbaren en zorgverleners in moeilijke situaties brengen en de zorgdruk in heel Nederland vergroten. Het gaat erom dat er geen mensen doodgaan omdat jij je dagelijkse bezigheden en sociale contact belangrijker vond. Daar wringt de schoen…. het er op uit gaan in kleine groep om te gaan geocachen draagt hier aan bij! Het zou niet moeten uitmaken of ons land in “lockdown” is of niet.
Deze inzichten heeft ons, het Nederlandse reviewerteam doen besluiten om in ieder geval tot en met 6 april geen nieuwe geocaches meer te publiceren, of zoveel langer als de maatregelen duren. We willen iedereen dan ook verzoeken zeker tot 6 april geen geocaches aan te bieden ter review.
Er wordt verantwoordelijkheid dragen naar elkaar gevraagd.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Heracross:

Deze inzichten heeft ons, het Nederlandse reviewerteam doen besluiten om in ieder geval tot en met 6 april geen nieuwe geocaches meer te publiceren, of zoveel langer als de maatregelen duren. We willen iedereen dan ook verzoeken zeker tot 6 april geen geocaches aan te bieden ter review.

En het zou mij niks verbazen als die periode verlengd zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alvast mijn excuses, maar daarover onder mijn reaktie,

het ophouden van de cachepublikatie is verlengt:

Citaat

 

De maatregelen van de overheid zijn verlengd tot en met 28 april 2020.

Het Nederlandse reviewerteam heeft besloten om in ieder geval tot en met 28 april geen nieuwe geocaches meer te publiceren, of zoveel langer als de maatregelen duren.

#zorgvoorelkaar #socialdistancing

Namens het Nederlandse Reviewers team

 


revieuwers kunnen niet anders meer,
het is onbegrijpelijk dat er een handjevol schaamstaalprutsers zo de Nederlandse geocache community in gijzeling kan houden 
de revieuwers kunnen met deze ondoordachte daad, het niet meer beginnen met cache's online zetten zolang het gevaar van besmetting nog niet voorbij is, kan volgens de mensen die er verstand van hebben, wel erg lang duren 
net als de mensen die hun weggegooide kokers offline hebben gezet, wanneer komen die weer online?
wat is het kader dat zij en de revieuwers het veilig achten, dat mensen weer "veilig" kunnen geocachen? 100% neem ik aan
en die mensen die hun kokers offline hebben gezet, zijn die ook gestopt met cachen? hoe lang houden ze het vol?

allemaal ondoordachte daden die nergens op slaan en juist averechts werken 

88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
Ow ja, ik ben weer terug,
mijn excuses aan alle nieuwe bezoekers (0) die de laatste halfjaar zijn bijgekomen omdat ik voor zekers wel 6 maanden was verbannen, en om die reden eindelijk te durfden te posten en zich nu hier op dit forum nuttig maken met allerhande leuke postjes foto's en verhalen, waarbij ze ook gelijk hun kennis van het spel deelde met andere bezoekers hier op dit forum

nu kan het vaste groepje aan de slag om mij weer (maar dan voorgoed) van het forum te krijgen, en weet je wat? ik denk dat het ze lukt, ben namelijk geen slijmbal, ben geen hoera en halleluja roeper, "iedereen cached op zijn manier" volger, reageer niet op geplaatste fotos hoe mooi ze zijn, steek geen veren in donkere gaten, voor die handelingen zijn genoeg gegadigden op dit forum 
wat ik wel doe is eerlijk en oprecht zijn, geocache gerelateerde vragen beantwoorden, de kant van het geocachen laten zien die voor een hoop beginnende mensen totaal onbekend is, reageren op halve waarheden en hele leugens, (dat wel op mij manier, iedereen reageert op zijn manier toch? maar wel en met linkies waar het staat wat ik beeweer) gewoon geocachen in de geest van geocachen,
we zullen kijken hoelang het mij gegund word 
18 jaar op dit forum, is trouwens best wel een lange tijd :)
T +1Day

Barny
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei barny:

.....het ophouden van de cachepublikatie is verlengt:


revieuwers kunnen niet anders meer,
het is onbegrijpelijk dat er een handjevol schaamstaalprutsers zo de Nederlandse geocache community in gijzeling kan houden 
de revieuwers kunnen met deze ondoordachte daad, het niet meer beginnen met cache's online zetten zolang het gevaar van besmetting nog niet voorbij is, kan volgens de mensen die er verstand van hebben, wel erg lang duren 
net als de mensen die hun weggegooide kokers offline hebben gezet, wanneer komen die weer online?
wat is het kader dat zij en de revieuwers het veilig achten, dat mensen weer "veilig" kunnen geocachen? 100% neem ik aan
en die mensen die hun kokers offline hebben gezet, zijn die ook gestopt met cachen? hoe lang houden ze het vol?

allemaal ondoordachte daden die nergens op slaan en juist averechts werken.....


Nederland is door het Corona virus in een crisis beland, de NOS maakt vandaag bekend dat er tot nu toe 1339 mensen aan het virus overleden zijn en veel ziekenhuizen liggen bomvol met zieke mensen. Thuis blijven mits ... is de opdracht van de regering.

Geocachen is maar een hobby, van een handje vol mensen, waar hebben we het over. Er zijn nu toch veel belangrijkere zaken om je druk over te maken.

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 2
  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 4/2/2020 om 4:55 PM zei barny:

 


revieuwers kunnen niet anders meer,
het is onbegrijpelijk dat er een handjevol schaamstaalprutsers zo de Nederlandse geocache community in gijzeling kan houden 
de revieuwers kunnen met deze ondoordachte daad, het niet meer beginnen met cache's online zetten zolang het gevaar van besmetting nog niet voorbij is, kan volgens de mensen die er verstand van hebben, wel erg lang duren 
net als de mensen die hun weggegooide kokers offline hebben gezet, wanneer komen die weer online?
wat is het kader dat zij en de revieuwers het veilig achten, dat mensen weer "veilig" kunnen geocachen? 100% neem ik aan
en die mensen die hun kokers offline hebben gezet, zijn die ook gestopt met cachen? hoe lang houden ze het vol?
 

Barny, leuk dat je weer terug bent op het forum (...). Maar zou je reviewer voortaan goed willen spellen, dus zonder u.  Dat zijn pas zaken waar we ons druk over moeten maken in deze tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spoekie:

Barny, leuk dat je weer terug bent op het forum (...). Maar zou je reviewer voortaan goed willen spellen, dus zonder u.  Dat zijn pas zaken waar we ons druk over moeten maken in deze tijd

Denk dat Barny helemaal niet meer terug komt op dit forum. Elders kunnen lezen dat er een echte ban is uitgeschreven. (de waarheid laat ik in het midden.)

Via een ander account zal dit natuurlijk wel door Barny gelezen worden om vervolgen elders negatieve uitspraken te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaande caches krijgen gedoseerd bezoek, maar nieuwe caches trekken grote groepen mensen aan. Zeker nu alles dicht is en iedereen meer tijd heeft.  Hanteer dan maar eens de 1,5 meter regel. 

Trouwens, nu het publiceren van nieuwe caches een tijdje stil ligt kunnen mensen de tijd nemen om eens serieus aan hun potentiële nieuwe caches te werken en er iets mooiers van te maken dan de zoveelste petling-achter-een-boom. Ik ben mij in deze periode van cache-loosheid bijvoorbeeld eens flink gaan verdiepen in het programma Urwhigo, en meerdere Wherigo caches aan het maken die meer zijn dan slechts een veredelde multicache (zoals mijn eerste creatie op dat gebied) of de zoveelste reverse-wherigo. 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestaande caches krijgen gedoseerd bezoek, maar nieuwe caches trekken grote groepen mensen aan. Zeker nu alles dicht is en iedereen meer tijd heeft.  Hanteer dan maar eens de 1,5 meter regel. 
Trouwens, nu het publiceren van nieuwe caches een tijdje stil ligt kunnen mensen de tijd nemen om eens serieus aan hun potentiële nieuwe caches te werken en er iets mooiers van te maken dan de zoveelste petling-achter-een-boom. Ik ben mij in deze periode van cache-loosheid bijvoorbeeld eens flink gaan verdiepen in het programma Urwhigo, en meerdere Wherigo caches aan het maken die meer zijn dan slechts een veredelde multicache (zoals mijn eerste creatie op dat gebied) of de zoveelste reverse-wherigo. 
Goed idee Richard, ik ben benieuwd!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...