Spring naar bijdragen

Gevonden geocaches van Geocaching.com importeren


kaatjeblom

Aanbevolen berichten

Al jaren gebruik ik GSAK met veel plezier. Nu liep mijn GSAK laatst vast en heb ik hem opnieuw moeten installeren.
Helaas was mijn laatste back-up een half jaar geleden. Geen probleem dacht ik, want met de Marco: GetAllLogsForUser.gsk  kun je al je gevonden caches in 1x importeren.
Dus heb ik deze macro gedraaid, maar het vreemde is dat hij maar 2293 caches importeert, terwijl ik op geocaching.com 2297 caches heb gevonden.
Wie o wie heeft voor mij de oplossing, dat ik mijn gevonden caches in GSAK weer gelijk heb aan mijn Gevonden caches in Geocaching.com?

 

 

2020-01-02_19-20-16.jpg

2020-01-02_19-28-56.jpg

2020-01-02_19-21-33.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn blijkbaar labcaches (oud) en labcaches (nieuw/adventure). De oudere werden toch niet overal meegeteld. Nu in ieder geval nog niet op de pagina statistieken  bij soorten caches, moeilijkheidsgraad etc. Ik denk wel bij het totaal aantal gevonden caches. Als ik het goed onthouden heb telden ze juist niet mee bij het totaal van project Geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei regenboog2:

Als ik het goed onthouden heb telden ze juist niet mee bij het totaal van project Geocaching

Ze tellen wel mee als je betalend lid bent. Bij niet-betalende leden worden ze niet meegeteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei StefandD:

Ze tellen wel mee als je betalend lid bent. Bij niet-betalende leden worden ze niet meegeteld.

Ik ben betalend lid van geocaching.com. Voorheen ook van GSAK, maar dat is nu gratis geworden. Dus dat zou dan toch niet uit moeten maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de marco nog een keer opnieuw gedaan. Nu kom ik op 2292 gevonden caches (ipv 2293 zoals eerder) 2297 - 2292 = 5 .
Dat zouden dan precies de 5 labcaches zijn die ik vorige week heb gedaan.  Dus ik zal het verschil blijven houden?
Of is er nog een mogelijkheid om deze 5 labcaches toch toe te voegen in GSAK?

bewerkt door kaatjeblom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...