Spring naar bijdragen

Geocaching.COM erg traag.


Linkalovers

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Bij mij is Geocaching.com weer bijzonder traag, dit ondanks dat de status van hun servers wel 'Oké' is. Het duurt ruim 20 sec. voordat de pagina geladen wordt, terwijl andere websites direct te lezen zijn. En als je caches gaat zoeken en openen via de kaart, is het bijna onwerkbaar. Ik weet het, het is weekend, dus dat zal de reden zijn. Maar dit is wel erg traag.

Hebben meer mensen hier last van?
 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

19 minuten geleden zei Peetee:

...ook hier niks bijzonders te zien.

Het is natuurlijk maar net hoe PingDom dit monitort. Het versturen/ontvangen van een ping is heel wat anders, dan het versturen/ontvangen van data ( = webpagina ). Sterker nog: de 'data-server' kan wel down zijn, terwijl het pingetje gewoon nog werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is weekend, er worden stikkers uitgedeelt, wedstrijdjes gedaan zo dat de strebertjes hun resultaten in kinderlijke afbeeldingen terug zien,
dus al het niet al te snuggere volk zit op het allerlaatste moment massaal te koekeloeren hoe ze zo veel mogenlijk "puntjes" kunnen vergaren 
en dat kan de site niet aan omdat die schatrijke webwinkel hun zooi niet op orde heeft
Doneren jullie nog even 30 euro, in de gedachte dat ze het nodig hebben

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had er ook last van, het openen van een cachepagina duurde eindeloos. Misschien komt het wel door het mooie weer en veel mensen hebben ook vakantie. Het is niet de eerste keer dat dit in de zomermaanden gebeurt. Waarschijnlijk moeten we er aan we er aan wennen dat we meer voorwerk doen op doordeweekse dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...