Linkalovers Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 (bewerkt) Goedemorgen, Bij mij is Geocaching.com weer bijzonder traag, dit ondanks dat de status van hun servers wel 'Oké' is. Het duurt ruim 20 sec. voordat de pagina geladen wordt, terwijl andere websites direct te lezen zijn. En als je caches gaat zoeken en openen via de kaart, is het bijna onwerkbaar. Ik weet het, het is weekend, dus dat zal de reden zijn. Maar dit is wel erg traag. Hebben meer mensen hier last van? 20 april 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 Ik heb er ook de hele ochtend al last van, maar nu wel heel erg. Maar inderdaad, ook hier niks bijzonders te zien.
Linkalovers Geplaatst 20 april 2019 Auteur Geplaatst 20 april 2019 19 minuten geleden zei Peetee: ...ook hier niks bijzonders te zien. Het is natuurlijk maar net hoe PingDom dit monitort. Het versturen/ontvangen van een ping is heel wat anders, dan het versturen/ontvangen van data ( = webpagina ). Sterker nog: de 'data-server' kan wel down zijn, terwijl het pingetje gewoon nog werkt.
The Sugars Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 Ook hier een zeer trage site. Wachten, wachten en wachten.
barny Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 het is weekend, er worden stikkers uitgedeelt, wedstrijdjes gedaan zo dat de strebertjes hun resultaten in kinderlijke afbeeldingen terug zien, dus al het niet al te snuggere volk zit op het allerlaatste moment massaal te koekeloeren hoe ze zo veel mogenlijk "puntjes" kunnen vergaren en dat kan de site niet aan omdat die schatrijke webwinkel hun zooi niet op orde heeft Doneren jullie nog even 30 euro, in de gedachte dat ze het nodig hebben Barny
harrie Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 Mij hoor je niet klagen, sterker nog, ik vind het wel grappig 1
regenboog2 Geplaatst 20 april 2019 Geplaatst 20 april 2019 Ik had er ook last van, het openen van een cachepagina duurde eindeloos. Misschien komt het wel door het mooie weer en veel mensen hebben ook vakantie. Het is niet de eerste keer dat dit in de zomermaanden gebeurt. Waarschijnlijk moeten we er aan we er aan wennen dat we meer voorwerk doen op doordeweekse dagen.
Jopopinoloukicoclub Geplaatst 22 april 2019 Geplaatst 22 april 2019 Bij ons ligt nu de hele site eruit. Ik kan zowel de website als de app niet openen. Ik moet me steeds opnieuw aanmelden en wanneer ik dat doe, dan laat hij even de kaart zien, maar meteen daarna word ik er weer uitgegooid. Jammer!
regenboog2 Geplaatst 22 april 2019 Geplaatst 22 april 2019 Hier is het precies hetzelfde. Met veel geduld kunnen we af en toe even op de site, maar het schiet niet echt op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden