Peetee Geplaatst 14 september 2018 Share Geplaatst 14 september 2018 Zo te zien is .com gestart met het stapsgewijs uitrollen van een nieuwe cachekaart. Meer info hier. Een paar plaatjes van de nieuwe lay-out: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 14 september 2018 Share Geplaatst 14 september 2018 Ik moet altijd wennen aan iets nieuws, maar dit ziet er wel handig uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 14 september 2018 Share Geplaatst 14 september 2018 Het is een prima zaak om via een kaart te kunnen zoeken van waar je dat graag wilt zien. Helaas mis ik nog een uitgebreidere zoekfunctie zoals op attributen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 september 2018 Auteur Share Geplaatst 15 september 2018 En toch ook weer een knop "Send to Garmin" (onderste plaatje). Zouden ze een oplossing gevonden hebben voor het versturen van cacheinformatie naar de gps? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 Beetje onduidelijk is wie wanneer aan de beurt is, ik heb iig op de link geklikt en krijg een DNF melding, op basis van bovenstaande denk ik dat het wel een verbetering is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 8 uur geleden zei Peetee: En toch ook weer een knop "Send to Garmin" (onderste plaatje). Zouden ze een oplossing gevonden hebben voor het versturen van cacheinformatie naar de gps? Hé, dat had ik niet bewust gezien. Ik ben net gewend de gpx te gebruiken, benieuwd wat er dan veranderd is wat betreft de veiligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 15 september 2018 Share Geplaatst 15 september 2018 'Send to Garmin' is het nieuwe systeem. Daarvoor moet je dus eerst Garmin Express op je PC instaleren. De cache wordt dan via het tussenprogramma naar de GPS gestuurd. ('Send to GPS' was het oude systeem, wat via een browser plugin werkte, maar nu dus eindelijk in de mottenballen is beland) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 Ik heb garmin express geinstalleerd en gelijk mijn gps maar eens verwend met een update (had ie nog nooit gehad) maar ik zie geen verschil als ik de map aanklik. Ik zie het oude scherm. En ik zie geen whats new knopje. Iemand enig idee wat ik fout doe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 september 2018 Auteur Share Geplaatst 21 september 2018 Ik vermoed dat niemand op het forum de nieuwe kaart al heeft. Ik in elk geval nog niet. In de aankondiging stond ook dat de nieuwe functionaliteit heel geleidelijk naar alle gebruikers zou worden uitgerold. Iedereen kan via deze link testen of hij/zij de nieuwe kaart heeft: https://www.geocaching.com/play/map Krijg je een foutmelding als je er op klikt dan heb je nog niet de beschikking over de nieuwe kaart. Opent de link wel goed, dan dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flo van Co Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 Hier een DNF... melding ;o) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 ok... bij mij ook een DNF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 MMmmm...... we moeten hier denk ik nog ff wachten..... ( Ziggo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 Hier in België is het ook niet veel beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 september 2018 Auteur Share Geplaatst 22 september 2018 Als je het draadje zo wat doorleest dan zie je dat de door GS gemaakte keuzes in de nieuwe kaart toch ook wel wat wat kritiekpuntjes opleveren. Zo lijkt het er op dat de testers wel ingenomen zijn met de extra filteropties, maar dat ze minder tevreden zijn over de geboden zoekopties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 september 2018 Share Geplaatst 22 september 2018 Dat is wel jammer, want ik vind de zoekopties daar nu al minder fijn. Onze eigen site vind ik nog steeds veel fijner zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden