Spring naar bijdragen

14 september: Stapsgewijze uitrol Nieuwe cachekaart


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op 9/22/2018 om 11:30 AM zei Linkalovers:

MMmmm...... we moeten hier denk ik nog ff wachten..... ( Ziggo )

...nog steeds geen nieuwe kaart. Dus op al die geweldige ( ?!? ) nieuwe opties moeten we nog even wachten.

In de oude kaart, zie ik nu wel de optie "Save As Pocket Query" ( was die er al ? ). Dat is wel gemakkelijk! Kies een gebied in de kaart, zoom eventueel in of uit, klik op "Save As Pocket Query", pas daarin eventueel wat instellingen aan, start/run de PQ en na enkele minuten kan je de data ( alle caches die op de kaart staan, max. 1000 ) downloaden en op je gps kopiëren.

Ps. Voor het gebruik van Pocket Query's moet je wel PM lid zijn bij GC.com

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9/22/2018 om 11:23 PM zei regenboog2:

Dat is wel jammer, want ik vind de zoekopties daar nu al minder fijn. Onze eigen site vind ik nog steeds veel fijner zoeken.

Er zijn er meer daar die er zo over denken regenboog! :wink2:

Citaat

For the sake of geocaching holiness, please do not replace the old search function with this new map user experience.  Allow them to peacefully coexist, if you must update the map experience.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig :) !

Aan de ene kant houd ik graag wat goed is en fijn werkt. Het is natuurlijk ook vaak een kwestie van wennen. Toch vind ik de nieuwe manier nog steeds niet handig. Aan de andere kant , hoop ik stiekem natuurlijk wel dat de update beter is en ook gemakkelijk werkt.

Als ik het goed lees is deze reactie nog geen reactie op de nieuwe uitrol? Dan is er nog hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
23 minuten geleden zei Peetee:

Dit verhaal schiet ook niet echt op hè?....

Nee inderdaad, niet echt. Ze nemen wel hun tijd :smile_coffee:. Nu 'zit' ik niet :no: echt op een wijziging te wachten, want met de huidige kaart-functie kan ik best werken en alle wijzigingen van Gc.com zijn niet altijd ten goede :blink:. Maar ze veranderen de huidige kaart-functie niet voor niets, dus zien ze daarvan wel het voordeel ( welk ? ) in en dus zullen ze de verandering t.z.t. wel voor iedereen invoeren.

We gaan binnenkort toch de geo-winterslaap :sleep1:in, dus doen ze hun best maar. Volgend jaar zien we wel weer.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch is er wat veranderd:

Klik ik op "Spelen" en dan "zoeken" kan ik net zoals voorheen een plaatsnaam invullen, maar dan... beland ik op de kaart.

Links staat de lijst met geselecteerde caches die op dat moment in beeld staan, zoom je te ver uit, dan wordt er automatisch wat weggefilterd blijkbaar.

Is het nou beter ... óf niet beter... ik ben er nog niet uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Flo van Co:

En toch is er wat veranderd:

Klik ik op "Spelen" en dan "zoeken" kan ik net zoals voorheen een plaatsnaam invullen, maar dan... beland ik op de kaart.

Links staat de lijst met geselecteerde caches die op dat moment in beeld staan, zoom je te ver uit, dan wordt er automatisch wat weggefilterd blijkbaar.

Ik zie links die lijst met geselecteerde caches nog niet ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Flo van Co:

En toch is er wat veranderd.....

Bij mij werkt GC.com nog zoals het was. Na "Spelen" en een plaatsnaam zoeken, kom ik in de lijst met caches en kan met "geocaches op een kaart" naar de kaart, waar een 'bol' van caches zichtbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...