Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aah, lekker. Je kunt me dag en nacht wakker maken voor tomatensoep. Liefst niet uit een pakje. Maar heel erg kieskeurig ben in nou ook weer niet.

Met of zonder balletjes, allemaal prima.Het water loopt me nu al in de mond. Of is het alweer te laat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, Hoi Dagwacht:vandaag is er bami, dus je hoeft niet te verhongeren

Hier zijn we weer :)

Willen jullie me helpen met het oplossen van het volgende raadsel?

Tien dagen geleden stond er op zondagmiddag ineens een bloemstukje op de stoep. Hartstikke leuk, want de narcisjes bloeien al. Het enige wat er bij zat was een kaartje met de tekst: Groetjes van de Geocache Community. We hebben ons werkelijk tien dagen suf gepiekerd wie de gulle gevers zouden kunnen zijn. We weten het niet...

Daarom willen we hierbij de HELE GEOCACHE COMMUNITY bedanken voor alle steun liefde en aandacht die we krijgen. Ik kan niet uitleggen hoe blij we daarmee zijn!

Vanavond eten we uitgebreide bami. We verwachten een heleboel gasten. Er is genoeg Komen jullie gezellig? :chef:

Heel veel liefs de Kikkers :kiss:

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een stilte hier!! Kan men het café niet meer vinden?

Krijgt het GeoCafé een directe link vanaf het forum-hoofdmenu? Zo kan men vanaf daar direct kiezen voor dit spraakmakende café of andere 'serieuze' items ;).


Ps. gelukkig hebben weer duidelijke Richtlijnen en forumregels!

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Linkalovers:

Wat een stilte hier!! Kan men het café niet meer vinden?

Krijgt het GeoCafé een directe link vanaf het forum-hoofdmenu? Zo kan men vanaf daar direct kiezen voor dit spraakmakende café of andere 'serieuze' items ;).

Hij staat er bij! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk moet men weer uit de winterslaap komen.

Dat zal nog wel even duren. Het ziet er prachtig uit, met deze overdadige zonneschijn.
Als je buitenkomt is het echter bitterkoud in de schaduw en wind.
Snel een pot thee zetten om warm te worden.

Wat zijn we toch verwend geraakt - geeneens een ouderwetse -15 graden, ijs, sneeuw en andere ongemakken ;)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het op moeten zoeken, had nog nooit van Sinderen gehoord.  Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben.

Het is best koud, maar of je zonder bootje watercaches kunt vinden? Overdag is het te warm voor stevige ijsgroei, denk ik, maar ik zal voor jullie duimen. Nu nog maar een kekker kopje thee en een boekje lezen onder m’n dekentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...