Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Omdat caravanbanden eigenlijk nauwelijks slijten ( er wordt alleen mee geremd ) wordt de levensduur ( bijna ) altijd bepaald door het aantal jaren. Het is altijd een aardige uitgave, maar gespreid over meerdere ( vakantie ) jaren en vergeleken met de totale vakantie uitgaven ( van die jaren ), altijd een veilige uitgave.

'Vroeger' reed men gewoon verder terwijl er al scheuren in de zijwand kwamen of zaten. Eigen levensgevaarlijk, want tijdens een klapband, gaat een caravan vaak een eigen weg en volgt de auto.

Mag ik een Berenburg als antivries?

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vis is klaar. Het is kabeljauw geworden, klaargemaakt als ovenschotel met gegratineerde aardappelen en verschillende soorten groenten. Eet smakelijk.

p.s voor degenen die wat langer moeten werken: er staan nog een paar porties in de koeling, een half uurtje in de oven op 180 graden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Wie komt er mee naar het schaatsen kijken? Ik heb net naar de snowboarders gekeken, spectaculair. Ga zeker morgen de finale kijken. Koffie en thee staan klaar, er is een koekje bij. Ik heb zin in het shorttrack en schaatsen.   

Tijdens het schaatsen kunnen we mooi lunchen. Er is erwtensoep met roggebrood en spek. Er zijn ook verse broodjes van de molenbakker.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staan de zalmmoten in de Ikea DIY Koud Rookoven (vorige keer delicious, huisgemaakte gerookte zalm), en wordt er hard gewerkt aan snert (met extra veel worst) (door de snelkookpan natuurlijk, ik kijk alleen :-) ). Dan nog de zelfgemaakte Port Salut wassen in zijn eigen roodsmeer bakteriestammetje, de aanwezigen in de kaasgrot omdraaien, een aflevering van de benedictijner "De Kaas Non" bekijken over welke interresante franse schimmels zij nu weer in franse kaasgrotjes gevonden heeft, me voorbereiden op de Mol, en een zelfgemaakte Goudse (van de week voorbereid) in de Honing Wasstraat gaan zetten voor een geheel eigen lekkuh velletje. Druk druk druk. Oja, ik moet ook nog de DIY kaaspers voor de wat grotere edammers dan 1 K in elkaar sleutelen. Spullen liggen er al 2 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...