Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2018


de kikkers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wij hadden toevallig gisteren boerenkool gegeten, lekker maar vandaag hadden we zin in iets anders.

 

Het lichtpuntje van vandaag: toen mijn partner tussen de buien door in onze tuin keek, zag hij een ijsvogel! Helaas was ik niet snel genoeg onder mijn dekentje vandaan . We wonen niet aan de rand van de bebouwing, dus we zijn wel verbaasd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de tandarts. Wij hebben niet eens code rood en onderweg verschillende grote afgewaaide takken gezien, boom doormidden, dakpannen op straat, carport weggewaaid etc. Nog wel flinke windvlagen, maar het wordt langzaam minder.

Ons café staat nog fier overeind, ik zal broodjes maken voor de lunch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, goed gezien. Na de nieuwe jas van Geocaching.nl dachten we dat het café ook wel een update verdiende. Wat vind je ervan?

Lijkt me een goed idee om er meteen maar een feestje aan te koppelen.

Nu is er eigengebakken appeltaart met een warm drankje erbij. In de keuken wordt een buffet voorbereid. Wie wil kan aanschuiven tussen 18.00 en 19.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, is er nog een stukje taart over? Die gaat er wel best in bij een kop koffie.
Buiten is het toch geen weer om over naar huis te schrijven.


He, is er nog een stukje taart over? Die gaat er wel best in bij een kop koffie.
Buiten is het toch geen weer om over naar huis te schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...