de kikkers Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 (bewerkt) Lieve allemaal Dank jullie wel voor alle lieve reacties en alle kaarten. Dat is fantastisch. Ik ga hard aan het werk met mijn gezondheid om weer goed leren lopen, zodat de Kikkers weer optimaal kunnen geocachen in 2018. We wensen iedereen een heel mooi nieuw jaar toe Enne... nog een paar uurtjes, dan heet dit draadje: Geocafé 't Opkikkertje 2018. Proost! Tot volgend jaar 31 december 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Fijn om je terug te zien in het café, Kikker! Beterschap, fijne avond, en tot volgend jaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Heel veel gezondheid gewenst, kikkertje! En voor iedereen een goed 2018! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Voor alle kroeglopers: blijf gezond en blijf genieten van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Langzaam gaat iedereen weer naar binnen, af en toe gaat er hier nog een lawinepijl af. Tijd om nog even gezellig bij elkaar te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Yessssss onze barvrouw is weer terug!!! Gelukkig nieuw jaar allemaal!! Ps heeft iemand de rendieren gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ik hoop dat ze al weer naar huis zijn, anders zijn ze vast op hol geslagen van al dat lawaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ik heb één rendier gezien. Zij ligt zich nu op te warmen op de BBQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ps heeft iemand de rendieren gezien? Opgegeten,sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 En ook vanuit het Noorden natuurlijk iedereen het allerbeste voor 2018 toegewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ook vanuit de Betuwe iedereen een goed nieuwjaar gewenst. Goed je terug te zien Kikkertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ok vanuut Kuuk un moi jaor toegewenst. En anders, ik wens gullie utzelfde as gie mien toewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Pa en Ma Beer wensen jullie het allerbeste voor 2018. Gelukkig is het weer lekker druk in het café. Wat de kikkers al niet teweeg brengen. Hopelijk gaat het goed met ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Ik heb één rendier gezien. Zij ligt zich nu op te warmen op de BBQ. Ps heeft iemand de rendieren gezien? Opgegeten,sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Een absolute opkikker om weer wat gekwaak te horen. De beste wensen voor iedereen, in elke richting mogelijk uitlegbaar. Birdie.NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten