Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik heb al de hele dag lopen denken wat een leuke virtual bij mij in de buurt zou kunnen worden. Ik kom niet verder dan de Moerdijkbruggen als bijzondere locatie, maar daar ligt er al een.

Met Carnaval heb ik zelf niets, en een virtual die maar vier dagen per jaar te loggen is lijkt me ook niet leuk.

Tc

Geplaatst

Groundspeak gaat ze beperkt weer toestaan. Een aantal cachers is benaderd om nieuwe virtuals te verzinnen.

Je zou kunnen denken aan drukke plekken waar een echte cache nogal lastig is. Speciale plekken in Brabant kunnen zijn:

- Sint Jan of Jeroen Bosch in Den Bosch

- Grote Kerk of de markt in Breda

- kerk van Oudenbosch

- kamp Vught

- Markiezenhof in Bergen op Zoom

- Slot Loevenstein (ligt net in Gelderland)

- bolwoningen van Den Bosch of kubuswoningen van Helmond

Geplaatst

Virtual Caches published between August 24, 2017 and August 24, 2018 are Virtual Rewards that Geocaching HQ gave to cache hiders that were in the top 1% of quality hiders in their countries and all community volunteers. Read this blog post for more information.

Een jaar de tijd om iets aparts te verzinnen. Zou het ook echt virtueel mogen zijn?

Geplaatst

De reviewers waren eerder op de hoogte, want (achter de schermen) betrokken bij de ontwikkeling van deze caches (al zullen de meeste daar niet actief aan hebben meegedaan).

Alle nieuwe ontwikkelingen rond caches en de guidelines worden eerst achter de schermen aangekaart en besproken en een aantal reviewers neemt ook deel aan het verbeteren van teksten in het Help Center enzovoorts...

Geplaatst (bewerkt)

Vlindertjes wens gaat in vervulling. Kwaliteit boven kwantiteit. Als je bij de 1% hoort dan ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht om met iets fatsoenlijks voor de dag te komen.

bewerkt door Dagwacht
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...