Spring naar bijdragen

Geocachers Gezocht


Aanbevolen berichten

Als groene gemeente willen we dat iedereen kan genieten van de natuurparels van Capelle aan den IJssel. We willen dat er in onze gemeente een leuke geocache route komt. Daarvoor zoeken we geocachers die een route langs onze natuurparels willen uitzetten.

 

Wie zoeken we?

  • Je hebt ervaring met geocaching en weet hoe het werkt
  • Je zet een route uit en vertelt ons wat je leuk vindt aan de natuurparels
  • Je verzint zelf leuke voorwerpen waarmee je de doos vult

Wat doen wij?

Natuurlijk stellen wij een GPS beschikbaar en hebben we budget voor leuke voorwerpen. Jij deelt de exacte locaties van jouw geocaches met ons. De coördinaten van de schuilplaatsen publiceren we via deze site.

 

Groene parels

Capelle aan den IJssel heeft 17 streekeigen natuurparels. We willen dat elke toerist ermee kennis maakt. In het oog springende natuurparels zijn: het Wegelingpark en het Slotpark. Maar er zijn ook minder bekende parels, zoals de zogenaamde oeverlandjes en elzenhakhouteilandjes aan het Fjordenpad in de Noorse buurt in de wijk Oostgaarde.

 

Aanmelden

Lijkt het jou leuk om een of meerdere routes uit te zetten? Neem dan contact op met c.van.hemert@capelleaandenijssel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Hanneke,

 

Welkom op het forum :)

 

Dit weekend (zaterdag, zondag en maandag) slapen we in een hotel in Leiderdorp om vooral te gaan geocachen in Zuid-Holland.

Wij zijn op nu op zoek naar leuke geocaches.

Wij hebben er al een paar uitgezocht, dus we hoeven ons niet te vervelen,

 

Maar...

De natuurparels van Capelle aan de IJssel kennen we niet.

We willen daar zéker kennis mee maken.

Het gaat dit weekend niet lukken, maar een leuke cache maken, lukt ons vast óók wel.

Je mag kijken op ons profiel: De kikkers.NL of De Kikkers.com

 

Wellicht is het een idee om aan geocachers in de buurt te vragen, of zij je willen/kunnen helpen met het maken van leuke geocaches.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kan en anders horen we dat graag.

 

Namens de actieve forumbezoekers,

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar dan iedereen op afstuuren ook niet geocachers,

en het dan nog raar vinden dat mensen hun Tb's en duure coins niet meer op pad durfen te sturen

niet alles hoeft een geocache te worden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar dan iedereen op afstuuren ook niet geocachers,

en het dan nog raar vinden dat mensen hun Tb's en duure coins niet meer op pad durfen te sturen

niet alles hoeft een geocache te worden

 

Barny

Gewoon een dikke vette Multi van maken, daar komen veel minder mensen op af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

regenboog ik bewonder, en ben misschien ook wel een beetje jaloers, op je oprechte onnozelheid

maar hier heeft een zich verveelde gemeente ambtenaar zich vermaakt op het internet en kwam "geocachen" tegen

en kwam op het idee om een "geocache" route te maken ter promotie van de gemeente

nu zoeken ze een slachtoffer die zo een route het voor hun maakt,

het is dan de bedoeling dat die route word dan ook als cache word gepubliceerd (niet hier maar weten hun veel)

en dan is het de bedoeling dat er ook geen geocachers die route gaan lopen, en de cache vinden

 

en dat is het probleem, de bezoeker worden totaal niet geïnformeerd met de do en dont's van geocachen en dat gaat altijd ten koste van de TB's en coins die dar achter gelaten worden

 

het zou jou, of van je kinderen, TB of munt maar zijn

daarom, een route mat behulp van een GPS is harstikke leuk, maar niet alles hoeft een geocache te worden

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello Bryan: :phone:

Ik verwacht dat Bryan aan het slapen is...

 

Ik zal het nog een keer proberen :phone:

Goedemorgen Barny

Wil/kan jij uitleggen wat je nu precies bedoeld? Je nederlands is onverstaanbaar.

Adem diep in en snel weer uit: Mag ik een korte samenvatting?

Ik kreeg de indruk dat er weer eens met modder gegooid wordt.Als je me wilt spreken: Dat kán :)

Het adres is: Geocafé 't OPKIKKERTJE

Ik spreek jou en Sivota vast snel. Maar liever in een "live" chat

 

Kikkertje :inlove:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er al iemand contact gezocht met haar? Gewoon om eens te informeren?

 

Als ze wil publiceren via .com mag je er vanuit gaan dat de mensen op de hoogte zijn wat betreft de regels rond het geocachen. (Voor zover er nog mensen zijn die dat nog wel toepassen.) Dus zou er geen probleem moeten zijn qua rippen van travelbugs ed.

 

Als ik zo lees zijn de kosten om er iets moois van te maken door de gemeente gedekt en is ook de toestemming geen probleem. Waardoor je welicht een iets groter stuk kunt plaatsen wat beter te beveilige is tegen dreuzels.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@ kikkers

 

Het was niet mijn bedoeling negatief te doen. Als dit verzoek zou leiden tot bijvoorbeeld een fietstocht (met fotos of vragen) langs de parels, zou ik daar zeker in geïnteresseerd zijn.

bewerkt door regenboog2
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er al iemand contact gezocht met haar? Gewoon om eens te informeren?

 

Als ze wil publiceren via .com mag je er vanuit gaan dat de mensen op de hoogte zijn wat betreft de regels rond het geocachen. (Voor zover er nog mensen zijn die dat nog wel toepassen.) Dus zou er geen probleem moeten zijn qua rippen van travelbugs ed.

 

Als ik zo lees zijn de kosten om er iets moois van te maken door de gemeente gedekt en is ook de toestemming geen probleem. Waardoor je welicht een iets groter stuk kunt plaatsen wat beter te beveilige is tegen dreuzels.

 

Precies. Iemand die bereid is deze klus serieus op te pakken neemt zijn/haar eigen ervaringen mee en kan het proces min of meer sturen zoals dat hem of haar het beste lijkt. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#zucht

ook hier op het fatsoens forum laat het dus iedereen koud wat er met TB's en Coins gebeurt

zijn jullie eenmaal zo, of weten jullie gewoon niet beter?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...