Spring naar bijdragen

Geocachers Gezocht


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

dat ik een Forum Newbee blijf is een grapje van de enige echte NLrevieuwer die Nederland ooit heeft gehad, een reviewer die kon uitleggen waarom hij de dingen deed die hij dee, een reviewer die zijn fouten ook gewoon toegaf en die dan ook oploste, een reviewer die boven alles een geocacher was, hoe schril is het contrast met de NLreviewers waar we nu mee zitten opgescheept.

 

maar die Reviewer was voor dat hij Reviewer was, was hij hier moddereter, ook een goeie :)

aangezien dat ik toen (ook al) veel newbee onnozels probeerde uit te leggen dat gecachen geen wedstrijd is, geen statistiek borstgetrommel spelletje is,

maar een gewone hobby waar mensen door middel van navigatie, elkaar mooie plekjes laten zien en daar een boks met ruilspulletjes (voor de kinderen) plaatst

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Od :heart:

 

Waar heb jij al die tijd gezeten?
Het "Opkikkertje" 2017 is alweer ruim een maand actie

Wij zitten op de ere-tribune.Precies tussen Died en Ant in :chef::goof::smilie_tux:

 

groetjes

van de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste barny,

 

bedankt voor al je reacties. wij vinden het wel jammer dat je blijkbaar zo weinig goede mensen in je leven bent tegen gekomen dat je inderdaad weinig vertrouwen in de mensheid hebt. als je de reacties van anderen en onze reactie goed had gelezen, weet je dat het idd wel mogelijk is om tb s etc in een " beveilgd" gedeelte te leggen, of helemaal niet. als iemand toch ondanks de waarschuwing in de cache pagina een tb of coin in deze nieuwe cacheserie stopt is dat de. erantwoording van die persoon. daarnaast snap je uiteraard wel dat wij die er indien mogelijk dezelfde dag uitvissen en ergens anders herplaatsen, daarom willen we het ook zo graag doen. we zijn blij dat de gemeente serieuze cachers de kans wil geven zodat mensen met verstand van zaken hier iets mee kunnen doen i p v alleen commentaar te leveren. wat betreft je op,erking over sneue mensen die niet zelf hun t b s op pad sturen a) die zullen te veel van jouw opmerkingen of jouw cache dingen geleerd hebben B) niet iedereen heeft zoveel geld om idd veel tb s op pad te sturen en zoveel vrije tijd als sommige anderen. c) wij hebben idd al sinds vele jaren tb s op pad, sommige nog steeds, andere helaas niet meer, maar het gaat ons vooral om de reis die deze afleggen, daar halen wij namelijk ons plezier uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik de eer om de enige junkie poster te zijn of zijn er nog meer mensen die het schrijven niet kunnen laten?

 

Ik ben een maniakale poster. Na een x aantal berichten veranderd de status van de forumbezoeker automatisch en bij sommige forumbezoekers is dit met de hand aangepast.

Het zijn "grapjes" uit een tijdperk van reviewers, admins en moderators...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Biowolves, en alle andere meelezende geïnteresseerde

 

wees niet bang, ik heb een heel assortiment mensen leren kennen die goed van lijf en ledenen zijn

 

maar sinds geocachen door een Amerikaans bedrijf als inkomstenbron werd misbruikt, en tegelijkertijd een GPS voor iedereen bereikbaar werd, zie ik met lede ogen aan dat geocachen nu grotendeels word bevuild door mindere geesten, die het niet zo nou nemen met wat algemeen wenselijk word verwacht,

 

de meeste mensen die ik tijdens events tegen kom en zich ook nog eens "geocacher" durven te noemen, herkenbaar volgepakt met TB's en andere prullaria aan de rugzak, wedstrijdje lijken te doen om met zo veel mogelijk idioterie uitdragen als "bewijs" van hun zijnde "geocacher" te willen zijn

 

bijna al die gasten zijn stuk voor stuk zonder sociale controle eigenlijk gewoon geo-hufters, hufters die zich nergens om bekommeren als het "puntje" maar binnenkomt, natuurschade, cache schade, mede hobbyisten, eigendommen van medehobbyisten, anderen en zichzelf bedonderen en belazeren, liegen en bedriegen, en de goeie naam van geocachen interesseren ze al helemaal niet, met alle uitwassen van dien

 

ben je blind of geloof je me niet, dan nodig ik je uit om bij een event een half uurtje bij mij te gaan zitten en dan zal ik je door het te laten zien met wat er dat moment allemaal om ons heen gebeurt

 

maar pas op, als je het eenmaal heb ontdekt dan ga je vanzelf anders denken over al die wannabe geomensjes,

 

maar bedank ook, als jij de gelegenheid schept om mee te werken aan en cache waar jan en alleman via dat luikje van de gemeente, op afkomt, kan je nog wel 10.000 waarschuwingen overal opzetten maar uiteindelijk ben jij de veroorzaker en kan jij jou verantwoording niet op een ander afschuiven, simpel omdat je weet dat het toch gebeurt en alleen dat feit maakt jou daardoor gewoon mede schuldig aan het verdwijnen van andermans eigendommen.

 

 

ow ja, nog even dit

 

cache's dubbel loggen, dat mag, dat kan, maar voor je het weet dan gaan mensen daar weer over lopen zeuren

 

en loggen door alleen "found" neer te kwakken, is geen log, dat is een belediging, een beledeging naar de cacheeigenaar en naar het geocachen

 

en loggen met 1 zinnetje is een beetje sneu, want dat betekent dat je de verkeerde cache heb uitgezocht, Niks aan, er valt niets over de cache te vertellen

 

of het betekent dat je ook gewoon respectloos ben naar de cacheeigenaar die voor jou een hoop moeite gedaan heeft om je een leuke tijd te geven, naar een mooie plek te lokken, een mooie cacheboks voor je gemaakt, maar voor al die moeite krijgt de cacheeigenaar stank voor dank

 

als laatste ben ik toch wel benieuwd hoeveel TB's of coins jij eigenlijk op reis heb, veel kan ik niet op jou profiel ontdekken namelijk

 

 

Barny

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een maniakale poster. Na een x aantal berichten veranderd de status van de forumbezoeker automatisch

Klaarblijkelijk wordt er alleen naar de aantallen en niet naar de berichtlengte gekeken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...