Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@ Tovernaartje: wij doen wel regelmatig een trailtje of maken zelf een wandeling langs verschillende caches. Ik probeer dan ook bij iedere cache iets meer dan een regeltje te schrijven. Dat valt niet altijd mee, dat herken ik wel.

Veel plezier op jullie weekend.

 

@ Kikkers: dat klinkt goed! Ik denk dat de bloemen nu wel op zijn mooist zijn. Wij zijn vandaag bij onze zuiderburen geweest en hebben de Taladerwandeling gedaan. Heerlijk stil in het bos en toen we weer naar huis gingen werd het pas drukker. Dan komen er meer wandelaars en gaat het nabij gelegen café ook open. Toen we terug naar huis reden hoorden we dat de Keukenhof overvol was. Je zal maar in de file staan op de weg daarnaartoe en te horen krijgen dat afgeraden wordt nog een bezoekje te gaan brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag een cache bezocht waar je met een gerust hart je (niet geocachende vrienden/familie) mee kan nemen om onze hobby te laten zien,

alles met garantie dat je op het volgende verjaardagsfeestje niet achterom je rug als een belachelijke gek word weggezet,
​een cache die laat tevens zien dat je echt niet veel cache's gevonden hoeft te hebben om een kundige, goeie en leerzame cache te maken,

 

287m3kn.jpg

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar en wat voor een prachtig industrieel erfgoed is dit? Een soort oven zou ik zeggen.

 

Zelf gisteren heerlijk door de Bollenstreek gefietst - genoeg bollenvelden in bloei zien staan.
Daarvoor hoef ik niet in de rij bij de Keukenhof te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit Barny! Welke is dat?

 

Vandaag terug gekomen van een weekendje Duitsland en weer een paar heerlijke wandelingen gemaakt (ja ja ons allerbeste Harzkohlendeutch gebraugt zum loggen) en natuurlijk weer een paar lost places kunnen vinden. Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine: Möchten wir wenn du deiner Harzkohlendeutch gebraugt iets te drinken aan bieden? :smartass:

 

Met zoveel kennis van de taal van de oosterburen, denken wij dat je wel iets te drinken kan gebruiken :smile_coffee:

 

Liefs van

de kikkermeiden :kaffeetrinker_2::kaffeetrinker_2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Het ontbijt staat klaar, er zijn vandaag eitjes. Hier in het zuiden hebben we pech, het regent.

Voor degenen die vandaag gaan werken of cachen zijn er lunchpakketjes.

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Regenboog: Dankjewel voor het klaar maken van het ontbijt en de lunchpakketjes :chef:

Dat scheelt voor ons weer werk.

Hier regent het ook. Niet erg maar toch...

Het zonnetje schijnt niet en dan lijkt het direct somber buiten. Gelukkig is het goed voor de plantjes.

 

Pa en Ma Beer :kiss:

We zijn nog niet aan de puzzels toegekomen. Jammer, want puzzelen is erg ontspannend.

We hebben het nu vooral druk met ziekenhuis, werk, administratie en huishoudelijke taken.

Die puzzels gaan goed komen hoor! Een of twee avondjes zitten en we hebben er één af :clown:

 

Wij zijn al thee en koffie aan het zetten, dus wie trek heeft in een bakkie mag langs komen.

 

Dat vinden we gezellig.

 

Groetjes van

de kikkermeiden :smile_coffee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...