Linkalovers Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 (bewerkt) .....paar bakken Bami..... Hé De-Fam, ga je nieuwe caches leggen? 20 augustus 2017 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Sorry de-fam, ik had je verzoek voor cocktails niet meer gezien, want we waren op weg naar een event in Hellvoetsluis. Ik zal ervoor zorgen dat er vanavond verschillende klaar staan. Misschien kunnen we dan gezellig op het terras zitten. Gisteren waaiden we er vanaf aan het Haringvliet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Geeft niet heb mezelf bediend, dat kan je wel aan de voorraad zien denk Nee Linkalovers, de vorige bami dozen waren snel vertrokken. Man man wat een hongerige cachers lopen er door de duinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Ik ben niet van het voorraadbeheer, maar zal dit keurig aantekenen in het logboek. Het mag natuurlijk niet gebeuren dat we niets lekkers meer kunnen schenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 augustus 2017 Share Geplaatst 20 augustus 2017 Hallo allemaal Tjeempie: dat hebben wij weer. Zijn wij een dagje naar de jongste kikkervis, en dan zit de fam in het café Jammer, dat we elkaar gisteren niet gesproken hebben, maar dat gaat binnenkort zeker goed komen Regenboog: Maak je niet druk over de bestellingslijsten van het café hoor! Van ons allemaal, heeft fam de meeste ervaring met invullen Btw: Ik heb ook een grote pan met bami gekookt, dus die lege dozen kunnen weer gevuld worden Liefs van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Het is mooi weer, we kunnen op het terras We gaan genieten Peetee: die reis moet echt heel bijzonder zijn geweest Groetjes van Kikkertje 21 augustus 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ik kom nog even op het terras een kopje thee drinken, heerlijk zo in het zonnetje. Over een uurtje weer een afspraak bij de dierenarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Gaat het al wat beter met poezebeest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Is er ook hartige taart? ben een beetje flauw. En als ik flauw ben, dan ga ik wartaal uitspreken. Ik heb trouwens nog nooit een hunebed gezien, hoogste tijd om daar eens een tukje in te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Neem dan wel een extra matrasje mee, zo'n ding is rijkelijk hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Als ik het goed begrijp, een oeroud keihard hemelbed. Ben ik lekker mee dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Dat wel, maar tevens een keigave ervaring.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Lekker weer, ik kom nog even lekker op het terras zitten. Koffie en thee staan klaar. Met de kat gaat het op en af, maar vandaag is ze echt niet lekker. Ze eet helemaal niets. Ze is weer nagekeken en niets bijzonders gevonden. Als dit aanhoudt moeten we naar een andere vesting van de kliniek voor verder onderzoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 De kat is toch niet in militaire dienst - omdat je naar een "vesting" gaat? Weet niet wat een legerarts kan verbeteren aan haar gezondheid.Alleen heeft die misschien een dienstpistool i.p.v. een spuitje in het ergste geval. Tja, van leuren langs artsen worden mensen al niet beter, laat staan dieren. Laat ik hopen dat er een remedie is die aanslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Ha, dat is een goeie. Dat heb je met die 'zelfdenkende' toetsenborden. Weer niet goed gekeken voordat ik op de verzendknop duwde Het is wel tijd voor een drankje, denk ik. Proost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten