regenboog2 Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Een rondleiding door de brouwerij Gruut en dan hun bier proeven natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Oh leuk Gent! De laatste keer dat wij daar waren hebben we deze cache gedaan https://www.geocaching.com/geocache/GC1QXB3_tocht-door-gent-keizer-karels-enfant-terrible?guid=c549eff3-b756-40c6-8b8c-ebad2e6802c3# En welkom op mij jacht was ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Hoi Barny Heb ik goed geteld? Moeten we nu echt over twaalf punten vergaderen in het geocafé? Dat is oké, maar dan neem ik wel mijn tablet mee om leuke geocachen of Events uit te zoeken. Tot zo Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Hello all, Bier moet nu direct de kelder in Barny wil het in ons café serieus over geocachen hebben Enne... Regel 11 t/m 30 in DIT CAFé is: Zolang we werkoverleg hebben, wordt er NIET gedronken Succes! We kunnen het Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Regenboog: Gruut aan de Grote Huidevettershoek? Die staat al op mijn lijstje. Helmine: jouw link staat ook als eerste op mijn lijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Binnenkort ga ik een aantal dagen naar Gent en uiteraard één of meer geocaches zoeken. Welk bier moet ik absoluut hebben geproefd? Ik kan je Straffe Hendrik aanbevelen. Is wel van Brugge. Niet zo heel ver uit de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Mocht je in Brugge komen, op het marktplein ligt ook een hele leuke cache. https://coord.info/GC4XMCM In Gent heb ik nog geen caches gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 Mocht je in Brugge komen, op het marktplein ligt ook een hele leuke cache. https://coord.info/GC4XMCM In Gent heb ik nog geen caches gezocht. Dat is inderdaad een hele leuke. Staat op de kaart als tradi, maar is eigenlijk een multi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Mocht je in Brugge komen, op het marktplein ligt ook een hele leuke cache. https://coord.info/GC4XMCM In Gent heb ik nog geen caches gezocht. Dat is inderdaad een hele leuke. Staat op de kaart als tradi, maar is eigenlijk een multi. raar dat alle bezoekers daar niets van zeggen en daar de juiste logmethode voor gebruiken (NA) en net zo raar is het dat mensen daar maar TB's in blijven gooien, terwijl ieder kind kan zien dat dit een groot zwart gat is voor tb's en coins is Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Ahaaah. De mol is terug. Wie gaat het morgen worden. Ik gok nog steeds op Sanne. Ze is te braaf. @Edit: ik bedoel natuurlijk: ze is de mol. Hebben jullie haar zien kruipen doro het veld enige opdrachten geleden. Vast een goed geocacher. 10 maart 2017 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Daaruit maak ik op dat de mol nog niet bekend is. Sanne is toch niet mollig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Mocht je in Brugge komen, op het marktplein ligt ook een hele leuke cache. https://coord.info/GC4XMCM In Gent heb ik nog geen caches gezocht. Dat is inderdaad een hele leuke. Staat op de kaart als tradi, maar is eigenlijk een multi. raar dat alle bezoekers daar niets van zeggen en daar de juiste logmethode voor gebruiken (NA) en net zo raar is het dat mensen daar maar TB's in blijven gooien, terwijl ieder kind kan zien dat dit een groot zwart gat is voor tb's en coins is Barny Als je heel veel geduld hebt, kún je de cache openen zonder eerst de informatie te verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Maar we hadden het over bier in Gent, geloof ik. Goedemorgen, iemand een gekookt eitje? Ikzelf geef de voorkeur aan hardgekookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Sorry, ik ben te laat voor het ontbijt Maar gelukkig zie ik de gekookte eieren nog achter de bar staan. Het is koffietijd: Voor wie kunnen we nog meer inschenken? Tot zo kikkertjes 10 maart 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2017 Ja, doe maar. Gaat er nog iemand cachen vandaag? Het is er prima weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten