Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja heel erg gezellig, dat klopt!

Alleen ken ik dit liedje:

 

Ik zag twee beren. broodjes smeren

o het was een wonder,

het was een wonder boven wonder dat die beren smeren konden

hihihi, hahaha ik stond erbij en ik keek ernaar :oops:

 

Voor de Stamgasten:

Pa en Ma én Kikker hebben elkaar vanmiddag gesproken :)

Pa en Ma gaan alvast beginnen met het smeren van de broodjes en heb ik natuurlijk, zoals gebruik,

de hele tijd zitten kwaken. Ik heb er een droge keel van gekregen.

mag ik misschien een glaasje water?

 

Heb ik nog iets bijzonders gemist? Ik heb the voice kids gewoon gemist, omdat ik in slaap ben gevallen...

 

Sorry! Dan is het eindelijk vrijdagavond én is het MEGA gezellig in het cafeétje, val ik in slaap... :sleep1:

Het is dan ook een bijzonder drukke dag geweest. De leerkrachten hadden vandaag een studiedag...

 

Liefs van Kikkertje :goof:

:box:

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Ik loop heel voorzichtig rond, omdat ik denk dat alle gasten nog liggen te slapen, maar het lopend buffet staat klaar.

Iedereen die wakker wordt om vlug te gaan geocachen, kan ontbijten en gaan geocachen.

 

Geocachen is prima, maar eerst een bammetje eten met koffie of thee. In dit café gaat er niemand zónder ontbijt de deur uit!

 

Mooie dag allemaal :holiday:

 

Groetjes van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke verrassing. Ook nu is het nog stil in het café, dus ik zit in m'n eentje te smullen. Eerst maar eens naar de markt, misschien is er vanmiddag nog tijd om een cache te zoeken. Dat moet dan ook in m'n eentje, want de partner rijdt net weg naar een CITO. Anders wordt het denk ik een boek op de bank en even schaatsen kijken.

Veel plezier dit weekend kikker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, heerlijk. Leuk je weer te zien, Regenboog2.

Voor mij dus roetveegkoffie, koolhydraatarm brood en een eitje.

 

Ik ga straks verder met de reïncarnatie van Een Sprooi Mookje.

Is er de laatste weken bij ingeschoten.

Soms is een cache maken leuker dan een cache zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Regenboog: :hug:

 

Je bent dus de hele dag van 's morgens 6 uur tot vanavond 12.00 uur aanwezig in het café?
Of gaat Dagwacht vanavond weer koken?

 

Lieve Dagwacht :oops:

Dankjewel voor het diner van gisteravond :chef:

En aangezien we elkaar al langer kennen dan vandaag: je weet hoe gek ik van Sprookjes ben...Ik lees het wel, omdat we vandaag gaan geocachen...

 

Tot later

namens Team de Kikkers

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kikkers

 

Dat is wel heeeel optimistisch gezien, de hele dag in het café. Maar ik wil vanavond best koken hoor. Ik heb flink ingeslagen op de markt.

Er waren vandaag weer raapsteeltjes. Daar kan ik een heerlijke stamp mee maken, met spareribs erbij. Wie eet er mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie hier de mol is, weet ik nu wel. Maar zou iemand mij kunnen verlinken, wie de mogelijk 2 mollen in Wie is de Mol is. In India hebben niets op met mollen als beesten, alleen met mollen als activiteit. Ben erg nieuwsgierig naar de afloop.

Ik mols hoop Sanne iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...