Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit hoor ik vaak icm websites of clubs indien ze vinden dat niet alles gezegd mag worden. Mensen die vrijheid van meningsuiting erbij halen weten absoluut niet wat met vrijheid van meningsuiting bedo

Kritiek is het enige gereedschap om verbeteringen te bewerkstelligen. Helaas gaan de meeste mensen erg krampachtig met kritiek om. Het wordt al gauw benoemd als respectloos, of als mopperen. En voor j

Er is nog één NL reviewer die twittert. Daarom kon ik gisteren de volgorde van bekendmaken volgen bij één enkele cache. Eerst twitterde de reviewer, toen volgende een email notificatie van Groundspea

Źoals je op het forum hebt kunnen lezen duurt het soms wat langer. Je hebt ook geen mail of note bij je cache gekregen dat etr iets niet klopt of er wellicht vragen zijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nope, helemaal niets ontvangen tot nu toe…

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...
2 uur geleden zei Flo van Co:

Volgens mij werkt het overzicht niet meer, de laatste zou 2 mei zijn gepubliceerd, daarna alleen nog maar 2 virtuals?

Misschien een netwerk hikje of onze Pee-Tee-tovenaar :yes: heeft het al opgelost? De laatste is nu van 6 mei.

Ps. Ik zie nu ( pas ? ) dat onze smiley voorraad enorm :w00t2:is aangepast, maar de oude staan er gelukkig ook nog.

bewerkt door Linkalovers
Link naar bericht
Deel via andere websites

De oorzaak van het euvel is gevonden. De nieuwe caches zullen vanaf morgenvroeg weer worden getoond. Nogmaals dank voor het melden. :thumbsup:

Link naar bericht
Deel via andere websites