Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een tijdje terug (toen ik nog nieteens geocacher was) een (android only) app gemaakt om RD coördinaten op te zoeken op de kaart.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.haas_en_berg.rijksdriehoekscoordinaten

Sorry voor de shameless plug, maar de app is gratis en opensource en advertentievrij dus ik verdien er niks aan. Dit soort apps maken is, net als geocaching en scouting, gewoon mijn hobby.

• Top! 1
Geplaatst

werkt niet.

Om even in het Engels te reageren op deze mooie/constructieve reactie "there sacks by brook from off"

Geplaatst

Mijn excuus voor de maker van de app. ,na enige pogingen werkt het wel.

Goedenavond aan deze die hierboven staan,en weer proberen er eentje op zijn kap te zitten.

Geplaatst

Mijn beste Bastos,

ik denk dat Uw excuses voor de maker van de app wel heel fijn zijn. Want het is rot als je ergens aan werkt, er trots op bent, en het wordt dan zonder verdere info afgemaakt met de opmerking "werkt niet".

Verder denk ik werkelijk dat de meeste schrijvers U niet persoonlijk aan willen vallen.
Volgens mij wordt er vooral gereageerd op Uw meer directe vorm van schrijven. Dit komt op het scherm vrij bot over. Wellicht is het niet zo bedoeld?

Hartelijke groet, Domi

PS ik tutoyeer normaal gesproken iedereen hier, maar weet dat dat in België niet gebruikelijk is. Misschien dat "wij Nederlanders" (ik hou niet van generalisaties maar nu kom ik er even niet omheen) daarom op U ook wat onbeleefder overkomen?

Geplaatst

Marcodomi, ik hoop dat het jou met tact wel wil lukken om door te dringen. In een ander draadje heb ik het ook al eens geprobeerd, maar jij bent juf, dus wie weet.

• Top! 2
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...