Diederikus Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Aan welke eisen moet de ideale CacheMaat voldoen, vinden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Zoals ik ?????... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 (bewerkt) LOL Ik heb er 3: me, myself & I. En als mijn man en kinderen braaf zijn, mogen ze ook mee. 2 april 2014 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Ze moet naar een goede opticien gaan, uitstekend om moeten kunnen gaan met gps en kaartmateriaal en onderweg - ondanks zo af en toe een dnf scoren - een opgeruimd en zonnig karakter uit blijven stralen! Ik heb er zo eentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Ze moet naar een goede opticien gaan, uitstekend om moeten kunnen gaan met gps en kaartmateriaal en onderweg - ondanks zo af en toe een dnf scoren - een opgeruimd en zonnig karakter uit blijven stralen! Ik heb er zo eentje! Heerlijk toch! Ik mag ook bepaald niet klagen. En dat doe ik ook niet! Het lijkt me dus heel moeilijk als je helemaal gek bent op geocachen, cachen of wat dan ook en je partner vindt er niks aan. Tenminste, bij ons is het echt een gedeelde passie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 90-60-90 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Hee dat zijn mijn maten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Hé Vlinder, ik wist niet dat Barbie ook cachte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Het gaat om natuurbeleving, en met 90-60-90 heb je het juiste kokertje te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Hé Vlinder, ik wist niet dat Barbie ook cachte! Ze heeft het stukje bij beetje geleerd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 De ideale cachemaat is voor mij een regular of een large. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Mijn ideale cachemaat leidt mij naar de mooiste caches, op de leukste plekjes, via de interessantste weggetjes. Heeft een snelle goede fix , goede kaarten en een helder beeld, zelfs in zonlicht . Doet de hele dag met 1 set batterijen. Ligt goed in de hand of stevig op het stuur. Enne.....spreekt mij nooit tegen of zegt nooit dat het wel genoeg is geweest voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Mijn allerbeste cachemaat: de GeoWolf ... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Aan welke eisen moet de ideale CacheMaat voldoen, vinden jullie? Gewoon z'n mond houden en meelopen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Niet mopperen wanneer ik een fout coördinaat heb berekend / ingevoerd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden