Spring naar bijdragen

Ideale Cachemaat?


Diederikus

Aanbevolen berichten

Ik heb het erg gezellig met mezelf als maatje, maar af en toe met mijn man is ook wel erg leuk.Waarbij de algehele regie dan wel bij mij zelf moet liggen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb het erg gezellig met mezelf als maatje, maar af en toe met mijn man is ook wel erg leuk.Waarbij de algehele regie dan wel bij mij zelf moet liggen natuurlijk.

Herkenbaar :wink2:

Meestal dan, mijn man weet ook wel van wanten inmiddels ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het ook wel goed vinden met mijn alter ego, aardige vent. Dan doen we net zo lang over een cache als we zelf willen. Natuurlijk ook weer niet al te lang, want dan gaat mijn vrouw een alter eega zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb het erg gezellig met mezelf als maatje, maar af en toe met mijn man is ook wel erg leuk.Waarbij de algehele regie dan wel bij mij zelf moet liggen natuurlijk.

 

Herkenbaar :wink2:

Meestal dan, mijn man weet ook wel van wanten inmiddels ^^

Wat weet hij dan van wanten ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Meestal dan, mijn man weet ook wel van wanten inmiddels."

Kijk maar uit.

 

http://vls.wikipedia.org/wiki/Ofbeeldienge:Womaninlove_album.jpg

 

Op betreffende pagina: "Met vryndelijke groet, > > Dominique >"

 

HAHAHAHA

 

Ja Odlaniger, je ziet toch dat wij zwaar fan zijn van Wendy?? Ik vraag zelfs toestemming om haar foto te gebruiken!

 

Niks mis mee, een man die van wanten weet! :wink2: Wat cachen betreft dan, want daar ging het hier over. Toch..?

Prachtige wanten in elk geval :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er-rug lang na gedacht over wie nu mijn ideale cachemaat is, naast K natuurlijk. Maar daarnaast ken ik zoveel cachers die ik graag mijn cachemaatje zou willen noemen. Van A, B, C en op deze manier het hele alfabet door tot Z lijkt mij een redelijke inschatting. En als je zoveel cachemaatjes hebt dan viert er ook wel eens een cacher zijn geboortedag. Vandaag is ons Feestvarkentje jarig.

 

Helmine van harte gefeliciteerd. De kikkers wensen je een supermooi nieuw cachejaar toe en daarnaast spreken we de wens uit dat we graag weer een dagje lekker met je zouden willen lachen tijdens het cachen. Dat gaat vast binnenkort goed komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...