Spring naar bijdragen

Ideale Cachemaat?


Diederikus

Aanbevolen berichten

Ze moet naar een goede opticien gaan, uitstekend om moeten kunnen gaan met gps en kaartmateriaal en onderweg - ondanks zo af en toe een dnf scoren - een opgeruimd en zonnig karakter uit blijven stralen! Ik heb er zo eentje!

Ben benieuwd wat de ideale cachepartner van Ma Tabak moet inbrengen. :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goede voorbereiding..... uitzetten van de route..... haviksogen..... goed ingestelde gps..... vouwfietsen achter in de auto...... rugzak met lekkere broodjes..... souplesse bij het vatten van caches boven het wateroppervlak..... afijn... moet ik nog even doorgaan? :-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even zitten denken wat mijn ideale cachemaat zou kunnen zijn.

Ik zou graag een keer willen cachen met Maarten van Rossum, Midas Dekkers en Johan Derksen.

Niet met alle drie tegelijk, want dan wordt het een babbellonische spraakverwarming/spraakverarming/spraakverwarring.

Of we een cache zullen vinden betwijfel ik, want de heren zullen waarschijnlijk blijven zitten op de eerste piknikbank die ons in de weg staat.

Tenzij ik hen een simpele koker achter de bar van café Het Olde Huus beloof. Als je maar lol hebt.

 

Nog serieuzer: ik heb vanavond geprobeerd mijn eega over te halen de ideale cachemaat voor mij te worden. Niet gelukt, zij stelt zich mateloos op. Ik heb nog gedreigd door te zeggen dat het voor mij dan eeGA is, maar daar wordt zij niet warm van, eerder koud.

 

Een troost, vanmiddag fladderde er een oranjetip vlinder in mijn tuin, jaren niet gezien. Het was even mijn maatje, helaas was mijn camera te laat.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is je ideale cachemaatje vast een tekentang.

Ook onmisbaar!

 

Een troost, vanmiddag fladderde er een oranjetip vlinder in mijn tuin, jaren niet gezien. Het was even mijn maatje, helaas was mijn camera te laat.

Mooi hè? Ik heb er dinsdag voor het eerst dit seizoen één gezien!

 

Gisteren zag ik er wéér één!

 

Toevallig een linkje naar gezet in (deel 1) van mijn log die dag. Ook te snel voor mijn camera maar ik zag wel ander moois (zie log deel 2)

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=60d92fc8-ef03-416d-8328-359eeeabad77

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=ae8957e4-77f4-4926-a946-c93522d4b295

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hohoho, ik ken ze allemaal, maar om nou gezegd te hebben dat ik ze ook geproefd heb ?

De echte barbaar is Oezoman Od, hoewel die er een week over deed om zijn fles Buschmills Honing te bereiken. Dat dan weer wel.

 

Over natuurbarbaar zijn laat ik me hier niet uit, in deze. De ideale cachemaat zou een schnapps kunnen zijn. Koningsdag komt eraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even nagzocht. Het is ingewikkeld:

De Grieken, en in navolging van hen de Romeinen met de term barbarus, noemden een volk barbaren als ze hen niet konden verstaan of als hun cultuur op hen vreemd overkwam. Daarmee werd in die tijd niet altijd bedoeld dat die volken onbeschaafd waren. Dat blijkt onder andere uit Handelingen 28:2 waar de barbaroi van Malta als bijzonder filanthrópian (wat (mensen)vriendelijk, dus gastvrij betekent) worden beschreven. En de Perzen, die ook voor de Romeinen en Grieken barbaren waren, werden nou juist beschouwd als 'verwijfd'.

 

Ik ben dus vriendelijk voor de natuur. Over vriendelijk gesproken. Helmine is morgen jarig, wil iedereen haar morgen feliciteren. Ze dacht natuurlijk dat ik er niet aan dacht, en dat is ook zo, maar gelukkig heeft ze een zus die veel praat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...