Spring naar bijdragen

Ideale Cachetas?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Maxpedition is toch voor de wannabee soldiers onder de cachers? :goof:

Is daar wat op tegen dan ? De tas past mooi bij mijn camo broek, leger kisten en vechtpet !

En Mike wat hebben we vandaag??? Je zal het niet geloven Steve! het is de Maxpedition versipack pouch multi carier mega size in jungle 3XT uitvoering !!! Dat meen je niet Mike. Dat meen ik wel degelijk Steve, kijk eens wat we hier hebben. WoW. Dat is zeker WOW. Zo Mike, dat is niet niks hoeveel vakken heeft ie eigenlijk? 46 Steve! Zo dan kun je heel wat meenemen. Jazeker Steve ik zal het laten zien! Hierin gaat je verbandtrommel daar je gps daar je tweede gps voor als de eerste uitvalt natuurlijk, in dit vak een tang voor caches die niet open willen en hier sleutel 7 tot en met 19 als die ###### cache echt niet open wil schroef je hem los en neem je 'm mee, dit vak is voor de brandblusser ik had laatst eens een hele hete cache! Wow Mike jij bent met deze Maxpedition wel op alles voorbereid? Jazeker Steve kijk hier in dit achterste vak zit m'n gasmasker, ook tijdens een gasaanval moet de cache toch gebonden worden! Zo is maar net Mike! Maar je hebt inmiddels wel zo'n 35 KG gear aan je nek hangen. Maakt niet uit Steve Ik heb staalharde Maxpedition Geocache spieren in m'n nek. Nou nou nou Mike Jouw kan niks meer tegenhouden, maar wat kost ie eigenlijk? Wel Steve voor slechts $398,- ben je het mannetje en dan doen we er nog een gratis Maxpedition schophouder bij zodat je ook de diepst begraven caches kunt bereiken. :offtopic::bangin::bangin::bangin:

Waar koop jij die spullen voor $398 ? ik wil ook dat adres wel !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mike en Steve is cult :notworthy:

Ik ken ze ook (nog) hoor :clap:

 

Doet me ook hier aan denken, nog zo'n klassieker

 

http://www.dumpert.nl/mediabase/70911/9a5acba8/jiskefet_tell_sell.html

 

(of krijg ik nu op m'n kop omdat ik off topic ga? Ach ja ik heb 't topic zelf gestart :clown: )

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas!

De tas is binnen en op zich mooi, maar......... te klein!

Ik sleep ook altijd een hoop mee, maar zou ook graag nog een PAKJE SULTANA'S o.i.d. toevoegen en zo nodig een flesje water :-).

Maar dat kan in deze tas in elk geval niet.
Morgen gaan we op Bedevaart (eindelijk!!) en dan ga ik 'm toch maar uitproberen. Misschien worden we toch nog vrienden. En anders ga ik maar wat andere opties uit dit draadje bekijken.

 

Vooralsnog heb ik nog geen behoefte aan de ideale cachepet, cachepen en cacheauto en cachefiets, maar je weet maar nooit... Ik hou het in de gaten :-)

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas niet. Ik heb het ondanks mijn oproep destijds niet meer kunnen bemachtigen :-(

Maar op DE avond toen ik het nodig had, heb ik van het organiserende team trouwens wel nog kunnen lenen. Geweldig! Kon mijn bikini toch nog in mijn (cache)tas blijven :-)

Maar Thex, kom jij ook uit mijn regio en kennen wij elkaar..?

Over waadpakken gesproken, onlangs hoorde ik van iemand dat ze bij lidl te koop waren. Maar toen ik ging kijken, bleken ze alweer uitverkocht.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt wel heel veel reclame gemaakt voor Sultana's. Die passen in iedere rugzak.

Ook een flesje water is geen probleem wanneer je alle overbodige zooi achterlaat, zoals tablet (smartphone is voldoende of in mijn geval een GPS), goodies (niemand zit te wachten op een filmplaatje van Brigitte Bardot, alleen ik) waadpak (je ziet er niet uit, vraag maar aan Thex), droge kleren (die heb je toch al aan), pincet (je gaat toch geen Nano's zoeken), prikstok (stokken genoeg in het bos) en alle verdere overbodige geen-luxe.

 

Eigenlijk heb je dus helemaal geen cachetas nodig. Flesje water en een pakje SNELLE JELLE stop je in jouw kontjezakjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...