Spring naar bijdragen

Smilies In Logs


Askikker

Aanbevolen berichten

Mensen,

ik word af en toe horendol van die kinderlijke smilies en aanverwanten in logs.

Text wordt totaal onleesbaar, en bepaalde figuren markeren hun naam er zelfs mee, zodat ze blijkbaar snel hun eigen log terug kunnen vinden.

 

Logs vol met die kinderdingen sla ik meteen al over, kan platte text niet gewoon standaard worden? :clap:

 

Dat bedoel ik dus. Je kan zoon stom ding ook via platte text maken tenslotte; :-(

t blijft kinderlijk, maar is niet zo hinderlijk.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Askikker, je neemt me de woorden uit de mond. Veelvuldig gebruik van smilies is hoogst irritant en duidt doorgaans op een povere taalvaardigheid. Ga maar lezen op het forum; in teksten van forumleden met een vlotte pen staan weinig of geen infantiele lachebekjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt smileys juist wel een grappige toevoeging.

Ik erger me een beetje aan die hele lappen tekst in de handtekening van gebruikers in dit forum.

In de forumregels staat toch duidelijk:

 

Regel 8: Gebruik avatars/handtekening/banners
Om het forum leesbaar te houden, staan wij in je handtekening maximaal 4 regels tekst toe met een maximale totaal lengte van 200 tekens :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe een smiley in een log om een opmerking te 'benadrukken' vind ik juist prima.

Ook mijn idee dat alleen maar text erg saai leest.

 

Maar alleen maar smileys met 2 woordjes text vind ik inderdaad ook niet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe een smilie oké (al hoeft t helemaal niet van mij), maar soms wordt text gewoon onleesbaar.

Of een naam van boven en onder door wel dertig smilies omgeven, zodat ie maar opvalt; dan lees ik gewoon niet meer.

 

Ik wist niet dat je kan uitschakelen, dat ga ik es ff nakijken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoelde ik niet met uitschakelen. @Brouwertjes had het over de handtekening van gebruikers op het forum. Die kun je uitschakelen in je profiel. Dat heb ik dus gedaan en derhalve zie ik geen enkele handtekening meer. Dat maakt het forum beslist een stuk rustiger om te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe een smilie oké (al hoeft t helemaal niet van mij), maar soms wordt text gewoon onleesbaar.

Of een naam van boven en onder door wel dertig smilies omgeven, zodat ie maar opvalt; dan lees ik gewoon niet meer.

 

Ik wist niet dat je kan uitschakelen, dat ga ik es ff nakijken.....

Zoals TT als aangeeft, dat kan niet bij de logjes onder de caches.............misschien bel ik dit weekend wel ff aan als ik die nieuwe cache misschien ga doen. Kan ik het je uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...