Kopfdorf-Rangers Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hallo medecachers, Mijn ouders zijn sinds kort premium. Sinds deze verandering zijn zij het kopje nieuwste in Nederland op hun profielpagina kwijt. Herkenbaar? Oplossing? Wij zelf hebben deze functie wel en ik dacht ook dat dit automatisch ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik herken niet over welke functie je het hebt. Misschien handig om een schermplaatje toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Bij mij staat het gewoon nog, zij het in het engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2013 Rechts in je scherm staat zoekopties. Wij zelf hebben daar 4 stipjes waarbij de eerste nieuwste in Nederland is. Mijn ouders hebben slechts drie stipjes. Zij zijn ook premium dus daar kan het niet aan liggen. Handmatig kan ik niet iets wijzigen of kan dat wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik weet niet of die optie rechtstreeks is gerelateerd aan je profiel, maar hebben je ouders wel een home coordinate ingevuld dat in Nederland ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik heb er ook maar 3: View nearby benchmarks View nearby waymarks Advanced Search Welke hoort daar nog bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Creama Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 (bewerkt) Zoek opties Zoek naar de dichtstbijzijnde geocaches Vanaf je thuislocatie (exclusief gevonden) Bekijk dichtstbijzijnde meetpunten Bekijk dichtstbijzijnde waymarks Uitgebreid zoeken Thuislocatie bijwerken Dit staat er bij mij, of bedoel je dat niet. Ben nog maar net premium lid, en er staat dus geen "nieuwste in Nederland" Ik heb wel mijn thuiscoordinaten ingevuld... 22 augustus 2013 bewerkt door creama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik heb er echt 4 hoor: List newest in Netherlands View nearby benchmarks View nearby waymarks Advanced Search Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2013 Wij hebben er ook vier en mijn ouders zijn dus niet de enige met drie. Hoe zou dit verschil komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Eigenlijk heb ik ook geen idee, maar misschien is het gewoon een foutje meegekomen in één van de laatste updates. Ik zou zelf bij mijn account details nog even nakijken of mijn adres en home coördinaten nog goed zijn ingevuld en dan nog eens uit- en inloggen. Wanneer het dan nog niet in orde is zou ik even kijken naar eventuele meldingen op het forum en/of zo nodig zelf wat posten. Hier: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showforum=8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Erg vreemd - onder Search options (of Zoek opties) ook maar drie puntjes. En mijn home coordinates liggen toch echt in Haarlem. Ik heb net op .com een informatie verzoek aangemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tyros Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 In je profiel kan je onder mailing address een land ingeven. Als dit niet ingevuld is, krijg je geen nieuwste in je land te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 GEVONDEN ! Je moet in je account informatie (http://www.geocaching.com/account/editprofile.aspx) het land hebben aangegeven, ofwel bij country (:land) The Netherlands. Daarna heb je de 4e optie erbij. (zie http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=297030&st=0&p=5061299&hl=search%20options%20newest&fromsearch=1&&do=findComment&comment=5061299) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Als je ook nog je provincie invult krijg je zelfs List newest in [Provincie] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2013 Super bedankt voor het meedenkwerk! Meteen aangepast en iedereen weer gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden