Spring naar bijdragen

Startlicentie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Gelukt!

Maar weer een hindernis. Moet mijn telefoonnummer opgeven ter verificatie, geen probleem. Dus wel, telefoonnummer is niet geldig. Flauwekul, iedereen belt mij op dit nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

terwijl jullie een beetje lopen te keuvelen, lamballen, thee kransje houden, cacfegangers onderonsje, komt er gewoon een cache online met de meest eenvoudige dus ultime manier van het reguleren en bepalen wie, wanneer, waar, welke, info vrijgegeven word om een cache te vinden

gewoon de co meelen

zie http://coord.info/GC4CTWN

 

er heeft duidelijk (en alweer) een revieuwer liggen slaapen hiero

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je dat echt Barny? Ik lees eruit dat de CO bonus getallen in de caches heeft gestopt en dat iedereen die die caches al gedaan heeft ze niet nog een keer af hoeft te gaan (Kan ook, zie bijvoorbeeld deze cache http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=61473f2c-d4e0-4da3-8269-31b9a8c43e15)

 

Wat ik erger vind is dat ik ooit wel eens een mail van een CO heb gehad waarin hij suggereerde dat ik misschien vergeten was om een Geo d'Or (ja het is al weer even geleden) te geven. En dat dat jammer zou zijn omdat hij zijn volgende cache alleen door "liefhebbers" zou laten lopen.

 

Zoiets komt bij mij over als "U heeft een mooie dochter, het zou zonde zijn als haar iets zou overkomen". Chantage werkt bij mij niet zo goed.

 

Tc

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup ik vind dat echt, anders zou ik het niet naar vooren brengen er staat duidelijk dat je de co kan meelen voor de cijvers, is ook gebeurt als ik de logs lees en zodoende kan je dus bij elke nog te maken cache gebruiken

 

 

 

en voor de rest heb je ook gelijk, regelmatig krijg ik ook meel bijvorbeeld of ik mijn log wil veranderen, helemaal geen probleem helaas gebruiken ze daarbij ook het woord "anders"

daarmee zegende "jij moet je log veranderen anders doe ik dit of dat" dat "dit en dat" kan vanalles zijn :)

 

dat is in mijn beleving ook een bedrijging, en daar ga ik natuurlijk ook nooit op in behalve dat die man een meel van mij terug kan verwachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup ik vind dat echt

Natuurlijk meen je wat je schrijft, die eigenschap ken ik inmiddels van je. Dat had ik anders moeten formuleren:

 

Weet je zeker dat de CO dat bedoeld?

 

Deze tekst komt mij namelijk niet over als "Mail mij en je krijgt het coordinaat" (dat soort caches ben ik ook al eens tegen gekomen) maar "als je geen zin heb om nog een keer langs die caches te gaan kun je me mailen" Eerder een soort service dus. Vergelijk het met 30 m van de echte cache een potje neerleggen voor mensen die wat minder moeite willen doen voor het puntje ;)

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist keihard met een tophit uit een ander draadje mee gezongen.

 

Od: Ik weet het nu (pas!. Je móét gewoon je allernieuwste cache tolerantie noemen!

 

Birdie bedankt: voor het mooie liedje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In # 110 een poging dit topic te laten ontsporen.

Ik pak de draad weer op.

 

Heb inmiddels mijn gmail account voor elkaar.

Als ik mijn tot nu toe gebruikte Windows Live Mail open dan zie ik al mijn berichten van zowel chello als van Hotmail.

Maar hoe gaat dat met gmail? Ik heb geen snelkoppeling of zo gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel, straks ga ik de stappen volgen.

 

Off topic: ik vind dit draadje veel gezelliger dan "Afstand En Richting Bepalen". En bovendien steek ik er heel van op.

Jaa, we benne op de wereld om mekaar om mekaar om mekaar om mekaar te hellepe niewaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In # 110 een poging dit topic te laten ontsporen.

Ik pak de draad weer op.

 

Heb inmiddels mijn gmail account voor elkaar.

Als ik mijn tot nu toe gebruikte Windows Live Mail open dan zie ik al mijn berichten van zowel chello als van Hotmail.

Maar hoe gaat dat met gmail? Ik heb geen snelkoppeling of zo gekregen.

 

Lol als dit al moeilijk is dan zal dat wat worden met het in elkaar freubelen van een listing. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...