Spring naar bijdragen

Startlicentie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe cache in voorbereiding, maar ik wil niet dat eremetaaljagers filevorming veroorzaken aangezien enkele locaties zich daar niet voor lenen. Is het in dit geval acceptabel dat ik na aanmelding een startlicentie geef om e.e.a. in goede banen te leiden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat klinkt overtuigend Antarctica. En dan denk ik nu aan SOS, de cache die op een andere manier niet geschikt is voor goudjagers. En het schiet mij nu ook te binnen dat Dukkie een startbewijs afgeeft voor Raiders of the lost Ark, misschien met dezelfde beweegredenen die ik heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon doen, en dan ook zelf bepalen wie er als eertse bij je cache mag komen stuk voor stuk 1 voor 1 zodat ze tenvolle van jou creatie kunnen genieten.

mochten de revieuwers er problemen mee hebben zijn en smoessen zat om toch je zin door te drijven

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom heb je het vermoeden dat het filecaches wordt bij deze cache. Als ik al je andere caches bekijk kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat daar niet echt het geval is geweest tenzij je 5 logjes op een dag al teveel vindt. In het laatste geval zou ik me afvragen of een cache op zo'n plek überhaupt verstandig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon doen, en dan ook zelf bepalen wie er als eertse bij je cache mag komen stuk voor stuk 1 voor 1 zodat ze tenvolle van jou creatie kunnen genieten.

mochten de revieuwers er problemen mee hebben zijn en smoessen zat om toch je zin door te drijven

 

Barny

Jij bent geen goudzoeker, we zijn het een keer met elkaar eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol en nou maar hopen dat de cache ook wat is anders krijg je vast weer net zo'n prachtige log van Barny als op Rozengeur :-)

http://coord.info/GL9VKXMH



Gewoon vragen of hij zondagnacht om 02.00 uur online komt. Dat scheelt ook goudzoekers.

 

Helemaal niet nodig hoor. Dit topic is gewoon een reclamestuntje van de CO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom heb je het vermoeden dat het filecaches wordt bij deze cache. Als ik al je andere caches bekijk kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat daar niet echt het geval is geweest tenzij je 5 logjes op een dag al teveel vindt. In het laatste geval zou ik me afvragen of een cache op zo'n plek überhaupt verstandig is.

Klopt wel een beetje wat je zegt. Mijn mysteries zijn lastig genoeg en zorgen voor enige vertraging, maar de laatste tijd is het goudzoeken in Apeldoorn een populaire tak van geocaching geworden en daar baal ik van. Alleen maar logs over hoe flink men is geweest als eerste te loggen. Maar het gaat in dit geval ook om de locaties van de WP's en de eindcache. En ik denk ook aan de cachers. Hoe vervelend kan het zijn voor de liefhebbers om het logboekje aan te nemen van iemand anders die het werk heeft gedaan. Alsof ik naar een detectivefilm kijk en iemand vertelt mij hoe het afloopt.

 

Lol en nou maar hopen dat de cache ook wat is anders krijg je vast weer net zo'n prachtige log van Barny als op Rozengeur :-)

http://coord.info/GL9VKXMH

 

Gewoon vragen of hij zondagnacht om 02.00 uur online komt. Dat scheelt ook goudzoekers.

 

Helemaal niet nodig hoor. Dit topic is gewoon een reclamestuntje van de CO

Volgens mij heb ik er weer een vriend bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende zou kunnen gebeuren.....

 

1. Bied de cache aan ter publicatie op een datum en tijd 3 weken na indienen voor review.

2. De cache wordt gereviewed en gaat op slot

3. In die drie weken kan er vanalles gebeuren... wp's kunnen verdwijnen. De cache kan geript zijn. enz enz.

4. Echter, na review is de pagina op slot en kun je niets.

5. Cache wordt gepubliceerd

6. enkele minuten erna kom jij online en gooi je hem op temp disabled. Eerste wp is weg. dus cache niet meer te doen.

 

 

7. Personen die door jou geinformeerd worden over de gegevens van dat wp gaan zonder hem te kunnen vinden toch de cache lopen maar loggen nog niets, maar wachten op een door jou gestelde datum waarop hij weer online komt.

of 7a.iedereen post de logs. Waarin ze aangeven dat ze via een hint van de co de route toch hebben kunnen lopen.

8. jij doet je cacheonderhoud en enabled de cache weer.

 

goud vergeven ondanks jouw problemen met de cache gewoon geldige ftf's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even en ik ga denken dat je een allemansvriendje bent :clown:

Sorry dat ik een beetje sienies was. Ik moest even denken aan mijn voorouders, allemaal brouwers, allemaal gezellige lieden. Liet me dus even op het verkeerde been zetten door jouw nikneem. Je bent niet altijd vrolijk en beschuldigt mij nu zelfs van een reclamestunt terwijl ik een simpele vraag stel.

 

Het volgende zou kunnen gebeuren.....

 

1. Bied de cache aan ter publicatie op een datum en tijd 3 weken na indienen voor review.

2. De cache wordt gereviewed en gaat op slot

3. In die drie weken kan er vanalles gebeuren... wp's kunnen verdwijnen. De cache kan geript zijn. enz enz.

4. Echter, na review is de pagina op slot en kun je niets.

5. Cache wordt gepubliceerd

6. enkele minuten erna kom jij online en gooi je hem op temp disabled. Eerste wp is weg. dus cache niet meer te doen.

 

 

7. Personen die door jou geinformeerd worden over de gegevens van dat wp gaan zonder hem te kunnen vinden toch de cache lopen maar loggen nog niets, maar wachten op een door jou gestelde datum waarop hij weer online komt.

of 7a.iedereen post de logs. Waarin ze aangeven dat ze via een hint van de co de route toch hebben kunnen lopen.

8. jij doet je cacheonderhoud en enabled de cache weer.

 

goud vergeven ondanks jouw problemen met de cache gewoon geldige ftf's

Hier snap ik helemaal niets van. Kunnen wij er over praten als we allebei weer nuchter zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name=antarctica" post="345251" time="1369519691]Ja. A

 

Denk nou niet aan SOS maar aan X. In feite krijg je daar je startlicentie via de mail. Datzelfde geldt voor het mysterie van de prijskoe met zijn sms-jes.

Om het nog meer in de hand te houden kan je net als bij ganzenbord een beperkt aantal sets voor onderweg neerleggen en een agenda maken. Heb je het aantal lopers per dag ook nog in de hand.

 

Kortom gewoon doen en wat leuks voor verzinnen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Waarom heb je het vermoeden dat het filecaches wordt bij deze cache. Als ik al je andere caches bekijk kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat daar niet echt het geval is geweest tenzij je 5 logjes op een dag al teveel vindt. In het laatste geval zou ik me afvragen of een cache op zo'n plek überhaupt verstandig is.

Klopt wel een beetje wat je zegt. Mijn mysteries zijn lastig genoeg en zorgen voor enige vertraging, maar de laatste tijd is het goudzoeken in Apeldoorn een populaire tak van geocaching geworden en daar baal ik van. Alleen maar logs over hoe flink men is geweest als eerste te loggen. Maar het gaat in dit geval ook om de locaties van de WP's en de eindcache. En ik denk ook aan de cachers. Hoe vervelend kan het zijn voor de liefhebbers om het logboekje aan te nemen van iemand anders die het werk heeft gedaan. Alsof ik naar een detectivefilm kijk en iemand vertelt mij hoe het afloopt.

 

Tja nu komt de aap uit de mouw: dit is toch wel een hele andere insteek dan je originele vraag hoor.

Het lijkt er nu op dat het je niet om het zogenaamde filecachen gaat maar dat je jezelf het liefst verzekerd ziet van 'leuke logjes'.

Het tweede argument gaat natuurlijk niet op want eremetaaljagers gaat het natuurlijk alleen om het puntje en willen zo liefst mogelijk het boekje overnemen.

:wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

# Odlaniger:

Dit idee is prima! Waardeloos en 666 waren ook caches met een startlicentie, ter aanvulling van de voorbeelden van de Kantersbabes.

Goede ideeën moeten zeker uitgewerkt worden!


Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...