Spring naar bijdragen

Startlicentie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor straf ga ik nu een heel lastig WP maken.

Ja....toe maar....pak ze maar aan....geef ze maar op hun d*nder....reageer maar lekker af....graag ontiegelijk moeilijk....eigenlijk niet op te lossen....alleen met doodsverachting....een pletling onder een hunebed....een filmrolletje in de middenberm van een snelweg....een nano in de Koen tunnel.... OF een petling die je gewoon vast- en dicht lijmt :sweatdrop:

 

Het kan mij niet moeilijk genoeg zijn :w00t2: ( ik stop toch bij 3 sterren :blush: )

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Voor straf ga ik nu een heel lastig WP maken.

Ja....toe maar....pak ze maar aan....geef ze maar op hun d*nder....reageer maar lekker af....graag ontiegelijk moeilijk....eigenlijk niet op te lossen....alleen met doodsverachting....een pletling onder een hunebed....een filmrolletje in de middenberm van een snelweg.... :sweatdrop:

 

Het kan mij niet moeilijk genoeg zijn :w00t2: ( ik stop toch bij 3 sterren :blush: )

 

Ik was weer niet duidelijk. Straf voor mij omdat ik jullie zo aan het werk heb gezet. Met dat hunebed kom je aardig in de richting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me als zomertoerist van Drenthe afgevraagd wat de mogelijkheden zijn met 54 hunebedden. Een microotje onder een steentje zou kunnen.

Zijn er nog andere ideeën?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me als zomertoerist van Drenthe afgevraagd wat de mogelijkheden zijn met 54 hunebedden....Zijn er nog andere ideeën?

Daar heb ik een prima antwoord op: Kom in de vakantie gewoon langs, bezoek alle hunebedden en vervang de ( misgelopen? ) puntjes door bv. een ijsje(s) :clap:.

 

Er zijn trouwens ook hunebed-caches.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké! Dat lijkt me een prima plan, want ik ben dol op ijs: Jammie! Nog 52 ijsjes te gaan. De hunebedden van Havelte (mét ijssalon) en Diever zijn bekend, Waar liggen de andere?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké! Dat lijkt me een prima plan, want ik ben dol op ijs: Jammie! Nog 52 ijsjes te gaan. De hunebedden van Havelte (mét ijssalon) en Diever zijn bekend, Waar liggen de andere?

 

Veel boeren bedrijven verkopen tegenwoordig zelf gemaakt ( yoghurt ) ijs, dus gewoon gaan wandelen, je komt vanzelf 'wat' tegen. Heerlijk om tijdens de wandeling dáár even een pitstop te maken en een ijsje te nuttigen. Nog beter is het, om ook aan het einde van de wandeling, ergens ( nog :clown: ) een ijsje te kopen, omdat er gecontroleerd moet worden welke het lekkerste is :yes:

 

Alle hunebedden van Drenthe

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even kijken, waar ging dit draadje ook alweer over.

 

O ja, startlicentie, hunebedje van 35 kilo het bos inslepen, emaillink op de cachelist. Ok, we zijn nog steeds on-topic.

 

Probeer nu een gmail-gebruikersnaam te verzinnen, maar de meest idiote namen zijn al in gebruik. Yoghurtijs vind ik wel een mooie naam, maar past niet geheel bij de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...