Spring naar bijdragen

Startlicentie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

@Od Ik snap er weer eens niets van geloof ik. Sinds wanneer hebben goudjagers het alleenrecht om WP's te slopen?

Dacht je nu werkelijk dat de eerste 3 a 5 teams jou cachetocht volledig afbreken? Dat geloof je toch zelf niet hé?

En als je van mening bent dat er spreiding moet zijn, flink voorwerk thuis, plus flink wat veldwerk en je mag blij zijn met 3 logs per week. En als bijvangst de door jou gewaardeerde lange logjes.

Maar ga nu niet iedereen over één kam scheren, want ook Barny was eens een ontmaagder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb met mijn vraag niet meer bedoeld dan dat er staat.

Wanneer een cache net gepubliceerd is, dan ontstaat er soms een mini-event van snelle cachers, althans hier op de Veluwe.

Mijn vraag heeft niets te maken met slopen of leuke logs, maar met het feit dat enkele WP's niet geschikt zijn voor grote groepen. Zoals iemand op het forum eens zei: geocachen is een stiekeme hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De situatie in Apeldoorn zal niet verschillen met die in het Westen van het land. Bij traditionals of eenvoudige puzzels ontstaat er inderdaad vaak bij publicatie van de cache een soort van minievent op de cachelocatie, compleet met glaasjes wijn of fris en af en toe bitterballen, al is het midden in de nacht. Als mensen dat leuk vinden, moeten ze dat zeker doen. Maar bij een multi - en zeker niet wanneer het om een "flinke" multi met veel waypoints gaat en ook nog eens met voorbereidend thuiswerk, zie je dit soort situaties toch nauwelijks. Het duurt soms meerdere dagen voordat de ereplaatsen bezet zijn en daarna komen de bezoekers nog maar mondjesmaat. Waarom zou dat in Apeldoorn anders moeten zijn? Grote groepen mensen, die op multi's afkomen?... Dan moet je toch echt een bon voor 20% belastingverlaging in de eindcache leggen, want anders zie ik dat niet zo snel gebeuren..... Die bitterballen van jou zijn al lang koud voordat de eerste drie loggers ter plekke zijn.... :-)

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

............

Maar bij een multi - en zeker niet wanneer het om een "flinke" multi met veel waypoints gaat en ook nog eens met voorbereidend thuiswerk, zie je dit soort situaties toch nauwelijks.

............

Die bitterballen van jou zijn al lang koud voordat de eerste drie loggers ter plekke zijn.... :-)

Daar zit wat in, ik zal er over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik wil graag een startbewijs voor Zoete Wraak aanvragen voor twee personen.

Jij bent eregast!

Wat jammer zeg! Wij hebben Zoete Wraak gelopen, toen er nog geen startlicenties waren.

 

Wij hadden graag eregast willen zijn.

 

Ja :wistling: , wié is eregast :boxing: en waarom ZIJ wel en .... niet. Hoe groot ga je die eretribune maken, ik wil eigenlijk ook wel eregast zijn ( ondanks dat 'ie veel te moeilijk voor ons is ) :bag:

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik nu weer gezegd :hammer:

Zoete wraak ontvangt graag gasten. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet.

Het eventuele startbewijs betreft een nieuwe cache. Of die er komt hangt af van de nodige toestemmingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...