Spring naar bijdragen

Startlicentie


Odlaniger

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat voor ideeën Od? Toch wel de goede? .

Heb je al een oplossing bedacht voor die startlicentie? Het begin is altijd de basis! Die móét gewoon dik in orde zijn.

Startlicentie was bij het eerste antwoord al opgelost :thumbsup:

 

Grootste obstakels komen nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die was ik even vergeten, maar je hebt gelijk. Ik loop het risico dat mensen mijn cache willen doen met alle gevolgen van dien.

 

Nee, wat ik bedoelde is dat alles afhangt van toestemming voor de eindlocatie. Krijg ik die niet, dan gaat het feest niet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

# LInka: Wil je uitleggen waarom cachers een obstakel zouden vormen? Dat snap ik niet helemaal goed. Wij stappen weliswaar regelmatig op de fiets om een cache te repareren :bag:, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

# LInka: Wil je uitleggen waarom cachers een obstakel zouden vormen? Dat snap ik niet helemaal goed. Wij stappen weliswaar regelmatig op de fiets stappen om een cache te repareren :bag:, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

Je kunt ( denk ik ) alles nog zo goed plannen en tot in de puntjes uitvoeren. Je kunt je hart en ziel er inleggen, maar als je een menigte ( is niet negatief bedoeld ) er op los laat, dan gebeuren de gekste dingen. Van geheel onverwachte dingen, via dingen die je verwachte en ( als je je oppppperste best hebt gedaan ) misschien wel ook dingen die je raken. Hopelijk heeft de positieve kant de hoofdtoon.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Probeer nu een gmail-gebruikersnaam te verzinnen, maar de meest idiote namen zijn al in gebruik. Yoghurtijs vind ik wel een mooie naam, maar past niet geheel bij de cache.

Jammer, zit een omweggetje langs een boerenijssalon en echt niet in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

Probeer nu een gmail-gebruikersnaam te verzinnen, maar de meest idiote namen zijn al in gebruik. Yoghurtijs vind ik wel een mooie naam, maar past niet geheel bij de cache.

Jammer, zit een omweggetje langs een boerenijssalon en echt niet in?

 

Dat wel, maar past niet bij het thema. Ach, wat kan mij het schelen, ik zal niet teveel ijsen stellen aan de naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#Linkalovers zei: ............Je kunt je hart en ziel er inleggen.............

 

Even een overdenksel (woord staat nog niet in de D. van Dale).

Ik zou graag de mooiste cache van Nederland willen maken, maar ik weet dat het niet gaat lukken. Er zijn CO's waar ik niet aan kan tippen. Ik heb niet het lef om een diep gat te graven in het bos, mis de elektronische en mechanische vaardigheden en er zijn mensen met veel meer fantasie. Dat geeft niet, ik doe gewoon mijn best. Als één van mijn caches in de top 100 zou komen, dan ben ik een tevreden CO, echt waar. Gezonde competitie, want als iedereen dat streven zou hebben, dan gaat de gemiddelde kwaliteit omhoog. Maar gevolg van deze overwegingen is dat mijn bestaande caches 12:59 uur worden ontmanteld. Behalve Zoete wraak en INSPIRATIE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt steeds moelijker om rustig te blijven, tot het moment dat de cache af is. Maar vermoedelijk zal er niets anders op zitten dan wachten...wachten en nog eens wachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#Linkalovers zei: ............Je kunt je hart en ziel er inleggen.............

 

Even een overdenksel (woord staat nog niet in de D. van Dale).

Ik zou graag de mooiste cache van Nederland willen maken, maar ik weet dat het niet gaat lukken. Er zijn CO's waar ik niet aan kan tippen. Ik heb niet het lef om een diep gat te graven in het bos, mis de elektronische en mechanische vaardigheden en er zijn mensen met veel meer fantasie. Dat geeft niet, ik doe gewoon mijn best. Als één van mijn caches in de top 100 zou komen, dan ben ik een tevreden CO, echt waar. Gezonde competitie, want als iedereen dat streven zou hebben, dan gaat de gemiddelde kwaliteit omhoog. Maar gevolg van deze overwegingen is dat mijn bestaande caches 12:59 uur worden ontmanteld. Behalve Zoete wraak en INSPIRATIE.

 

Je bent een moedig mens, Od!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de volgende gebruikersnamen geprobeerd op gmail, allemaal reeds in gebruik:

 

willemdezwijger

wilhelmina

oranjebitter

odlaniger

yoghurt

luchtkasteel

waterman

landloper

charlotte

dangeroil

 

Ik kan het bijna niet geloven.

 

Edit: ook yoghurtijs is reeds in gebruik.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...