Spring naar bijdragen

Ouwe Stompen


Aanbevolen berichten

@sivota.... Het is buiten inderdaad zeer de moeite waard momenteel. Er zijn zulke mooie tochten te maken en er is voor elk wat wils. Het draadje Cacheervaringen leent zich goed voor zulke " avonturen " En laat anderen dan maar hufterproof caches in elkaar zetten in een donker en ongezond ruikend schuurtje... Zo komt iedereen aan zijn trekken. Hoe dan ook, Hemelvaartsdag belooft een mooie dag te worden. Wie ook maar even de mogelijkheid heeft...... Geniet er van en doe dat vooral op je eigen manier.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

 

Tja, je hebt ook als vinder wel eens pech.

Zo schreef ik ook eens een "not found" log bij dezelfde cache van jou (die ik overigens weer heb verwijderd, want wie mijn log niet wil zal ik hem ook niet opdringen en dat geldt ook voor een "found" log)

............

Kennelijk heeft één en ander je ernstig gekwetst dat je dat nu weer aanhaalt.

............

Echter, je kunt eeuwig blijven kauwen op slechts één enkele onvriendelijke log, je kunt al je energie besteden aan het vinden van methodes om logs te kunnen verwijderen van cachers die jouw cache niet doen op de manier die je zou willen en geen recht doen aan jouw creativiteit etc. etc.

.............

Je kunt ook eens over iets heen stappen en met plezier de logs van (de meerderheid van) de cachers lezen, die jouw cache wel waarderen en bovenal... lekker gaan genieten van andermans mooie wandelingen.

.............

Jammer, jammer, al die negativiteit, ik heb er geen tijd voor met dit mooie weer.

 

Valt allemaal wel mee. Ik reageerde op de voorgaande post door te zeggen dat ik nooit een log weghaal, ook niet wanneer die log vervelend is. Ik heb destijds Barny een vriendelijke mail gestuurd en hem het één en ander uitgelegd over de cache. Het hoe en waarom. En wat de locatie allemaal te bieden heeft, meer dan het vinden van de cache, want soms is dat bijzaak. Ik wil mensen een bijzondere locatie laten zien. En dat ik niet kon weten dat de route voor rolstoelgangers opeens werd versperd door uitgestalde bloembakken. De log niet vergeten, wel vergeven. Maar goed, voor jouw dus blijkbaar oud zeer en daarom heb ik geprobeerd het vandaag goed te maken.

 

Ik ben met een nieuwe geocacher naar Hallo Bandoeng geweest, de cache die jij van Meryl hebt geadopteerd en gezien al jouw cachecontroles, behandelt als ware het jouw eigen kind. Hulde! De jongeling heeft er nog geen 20 gedaan en is dus nog enthousiast bij iedere vondst. Voor hem ben ik met mijn 3 jaren cache-ervaring een ouwe stomp, dus hij gaat enthousiast met mij mee om een Multi te lopen.

WP1 is duidelijk. WP2 zorgt voor enige verwarring (dichtstbijzijnde kleine vensterbank). Ligt eraan van welke kant je komt, maar na 3 rondjes om de kerk constateren wij dat er slechts één kleine vensterbank is. WP3 is weer duidelijk, maar bij WP4 zien wij geen windsnelheidsmetertjes. Slechts een betonnen blok met vier gaten en vier stangen. En dan gaat het dus mis. Verschillende antwoorden bedacht en daarmee diverse locaties bezocht. Wanneer we in het bos op geaccidenteerd terrein belanden, weet ik dat wij fout zitten, want jou kennende, zou dan de cache voor jou niet te onderhouden zijn. De meest logische plek voor WP5 is een betonblok met daaraan ijzeren schakels (anker?), maar na 20 minuten zoeken geen tag aangetroffen. En alhoewel mijn benen mij momenteel niet verder kunnen dragen dan drie kilometer, heb ik er met al het heen en weer geloop inmiddels vijf kilometer opzitten. De laatste 50 meter ga ik kruipend naar mijn auto, die mij van verre toelacht. Ik heb mijn straf gehad, maar wel genoten van de wandeling op historisch terrein.

 

Voor de zekerheid neem ik vaak coördinaten mee van Traditionals om niet met lege cachehanden huiswaarts te keren. Dus uiteindelijk vrolijk met twee founds en kramp in de benen thuisgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je schuur niet stinkt begrijp ik ook wel maar Kennelijk heb je je gevoel voor humor en relativering bij de cache die je beschrijft achtergelaten. Ik heb het serieus weer met je geprobeerd maar het gaat niet lukken.. We verschillen te veel in hoe we tegen het fenomeen geocaching aankijken. dat is niet erg. daar kunnen we beiden best mee leven... Veel plezier in wat voor een schuur dan ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om on-topic te blijven.

Zegt de ene stomp tegen de andere stomp:

Nee hoor, nog steeds hetzelfde gevoel voor humor, dat jij meermaals hebt omschreven als flauw.

Natuurlijk heb ik geen welriekende garage, het stinkt daar zoals het hoort.

Dus het is me onduidelijk wat je hebt geprobeerd.

En of we te verschillend naar geocachen kijken, dat betwijfel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een eind weg van hier zeg... En dat voor een kop koffie.... En om jou te plezieren moet ik ook nog eens eerst naar Geoleaks om de coördinaten op te halen en dan moet ik naar Barny om ze aan de meester zelf door te geven voor zijn database en dan moet ik ook nog een betonschaar kopen, mocht de cache voorzien zijn van een slot of zoiets.... Toch maar naar de lokale koffietapper..... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een eind weg van hier zeg... En dat voor een kop koffie....

 

Ach, da's nou sneu :clown: . Het eremetaal is al vergeven :bangin:

 

So What, een kop koffie is altijd beter dan zo'n virtuele glimmert :yes:

 

 

Edit: Er valt weer tekst weg.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een topcache met koffie en, gezien de lokatie, Groninger koek......hmmmm :dribble:

je zou zeggen dat dat het ritje waard moet zijn... B)

 

Een topcache was het zeker.

Het heeft me in elk geval een nat pak opgeleverd. Maar het was de moeite waard.

En, o ja, ook nog een ftf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...