barny Geplaatst 28 december 2015 Geplaatst 28 december 2015 Mooiste log: Nee Duidelijke log: Zal wel niet Log wat er allemaal gebeurde: Dat wel Koker graaien en een event zonder puntje in een winderige fiets viaduct http://coord.info/GLKPEWE6 Barny
snoopy and woodstock Geplaatst 28 december 2015 Auteur Geplaatst 28 december 2015 Haha Barny leuke log. Tja, er gebeuren rare dingen in geocacheland
brouwertjes Geplaatst 28 december 2015 Geplaatst 28 december 2015 Begrijp ik nu goed dat een VRIEND met belangrijke VRIEND jou de verkeerde plek had aangewezen? Een schande ;-)
Linkalovers Geplaatst 28 december 2015 Geplaatst 28 december 2015 (bewerkt) Ach…..wat heb je aan een vriend? De enige ware is je gps, want die wijst je altijd de weg. Nooit eens spontaan links om, zelden zomaar rechts om. Geen gedraai of gestuntel, nooit enig twijfel en altijd recht door zee. Je gps liegt en bedriegt je nooit en is je maatje door dik en dun. Hij geeft je richting, zonder dat je er om moet vragen. Hij wordt niet boos, als je aan hem twijfelt en hij maakt geen lange neus als hij uiteindelijk toch weer gelijk heeft en je toch weer bij de auto uitkomt. Das pas een ware vriend! Ps. die aan- en uitknop, das ook een fijne eigenschap 28 december 2015 bewerkt door Linkalovers
Barry Geplaatst 28 december 2015 Geplaatst 28 december 2015 Echter, deze vriend kost ook een hoop energie. En krijgt hij dat niet op tijd, dan laat hij niets meer van zich horen.Eigenlijk is het maar eenrichtingsverkeer. Zorg dat hij vol van zichzelf is en hij wijst je de weg. Voelt hij zich een keer leeg, is er van vriendschap gelijk niets meer te merken.Er valt geen peil op te trekken. Soms wijst hij de weg, soms wijst hij je weg. Een vriend met nukken, de kunst is, om op de juiste knoppen te drukken.
The KnightWalkers Geplaatst 16 januari 2016 Geplaatst 16 januari 2016 https://www.geocaching.com/geocache/GC4WQZ2_welkom-in-haren-06 Heb je niks beters te doen?Tja, daar sta je dan met een vraag waar je zo even geen antwoord op weet te verzinnen. De logrol in je hand bij, wat lijkt op de laatste cache van de dag. Hier al eens eerder tevergeefs gezocht met het voltallige team, maar nu in m'n eentje wel succesvol. En dan heb je zo'n vraag die je vol boosheid aanstaart vanaf het logrolletje. Een enkel stickertje en wat eerdere logjes zijn er half overheen geplakt en geschreven en doen alsof het hen niet raakt...Heb je niks beters te doen? Een loze vraag van waarschijnlijk, een boze of verontwaardigde, buurtbewoner. Voor iedereen is 'wat beters' wat anders. Voor mij, op dit moment kan ik zeggen "Nee, nu even niet.", maar op een andere tijd zijn er genoeg dingen die ik beter kan doen. Met m'n kinderen spelen, harder werken, de tuin fatsoeneren, een collecte lopen voor de CliniClowns of weer eens bloed geven... Maar dat is nu niet.Heb je niks beters te doen?Na een rit van bijna 500 kilometer vandaag is dit het beste wat ik nu kan doen. Even rust, even ontspanning door inspanning, even een cache zoeken en loggen. Jammer dat die ontspanning door die vraag opeens verbroken is. Helaas kan ik de vraag in persoon ook niet beantwoorden. De schrijver is er niet en heeft mogelijk ook geen interesse in een antwoord; een adres of telefoonnummer om te reageren ontbreekt.Nu thuis, na het eten, met de kinderen bijna op bed en aan het eind van dit logje, kan ik de vraag nu voor mezelf anders beantwoorden.Ja, ik heb wat beters te doen. Tijd om kinderen op bed te doen en daarna bloed te gaan geven.Hagelslagen/hagelslagjes/chocoladekorrels, bedankt voor jullie welkom in Haren. Hadden júllie niks beters te doen? Iets van mijn betere werkjes. 1
regenboog2 Geplaatst 16 januari 2016 Geplaatst 16 januari 2016 Mooie log The KnightWalkers. Ik kan beide kanten wel begrijpen. Heerlijk om na een lange dag of een week werk of om welke andere reden dan ook, de zinnen even te verzetten. Lekker een frisse neus halen. Wandelen, fietsen en/of een cache zoeken is ons ding. Maar natuurlijk zijn er een heleboel mensen die dat raar vinden. Zouden zij dan een hobby hebben die waar wij onze vraagtekens bij hebben? Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Diederikus Geplaatst 24 januari 2016 Geplaatst 24 januari 2016 [Disclaimer] Deze log bevat meer dan 140 karakters. U bent daarom nog niet verplicht deze te lezen. Gisteren met veel plezier deze gelopen. Helaas is hij sinds vandaag gearchiveerd.
Diederikus Geplaatst 24 januari 2016 Geplaatst 24 januari 2016 Toch iets te veel gespoilerd? Neuh, als je mijn spoilers serieus neemt kom je op 50 kilometer van de cache uit.
Team Aragorn Geplaatst 24 januari 2016 Geplaatst 24 januari 2016 Er staan best wel wat foto's bij je log (ook van 50 km verderop?).
Diederikus Geplaatst 24 januari 2016 Geplaatst 24 januari 2016 Er staan best wel wat foto's bij je log (ook van 50 km verderop?). Inderdaad.
Odlaniger Geplaatst 20 mei 2016 Geplaatst 20 mei 2016 Leuke log.Wanneer je Dr. Nono de volgende keer wel vindt, valt er dan nog iets te vertellen?
Diederikus Geplaatst 20 mei 2016 Geplaatst 20 mei 2016 Wanneer je Dr. Nono de volgende keer wel vindt, valt er dan nog iets te vertellen? Hangt er vanaf of ik nog wat meemaak onderweg.
Aanbevolen berichten