Team Tabak Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 Als je 8,5 uur doet over een wandeltochtje van 8 km dan betekent dat, dat je 2 uur gewandeld hebt en 6,5 uur bezig bent geweest met gepuzzel en gedoe.... Zou de grondlegger van het geocaching dát bedoeld hebben, toen hij een cache in een bosje dumpte en hoopte daarmee mensen van achter hun computer en bureau weg te halen de natuur in? :-)Dan toch maar liever de 14,5 km, die wij vandaag wandelend in de bossen bij Heumen en Malden hebben afgelegd en waarbij wij een twintigtal schitterende creaties van lokale mede-hobbyisten hebben aangetroffen. Iedere cache was een genot om te vinden en te bekijken.Wie creativiteit zoekt, moet hier eens gaan rondkijken. Ik heb heel wat glunderende oogjes gezien van kinderen, die met hun ouders op stap waren. Oh ja, we deden ca. 4 uur over de wandeling. Wel moet gezegd, dat niemand ons koffie serveerde, maar dat we wel de tijd genomen hebben voor wat broodjes..... :-) En oh ja (2)... wij hadden geen telefoonlijsten nodig om via hulplijntjes e.d. tot het einde te komen, laat staan dat we met drie teams op stap moesten om enige zekerheid aan voldoende intellect te creëren..... Het was gewoon een heerlijke cachedag! Zo kan het ook en op deze wijze genieten heel veel cachers van hun fijne hobby! 3
brouwertjes Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 Je hebt helemaal gelijk TT. Aangezien een aantal het belangrijker vindt om zo min mogelijk caches te vinden zullen ze het plezier dat jij en velen hebben beleefd waarschijnlijk niet mee gaan maken.
Barry Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Ah, ze hebben elkaar weer gevonden! Er bestaat ook nog zoiets als een middenweg in caches. Ik doe graag een wandeling op een dag van zo'n 7 kilometer. Mijn lichaam kan dat goed aan. Ik geniet er dan wel volop van. En ja, ik doe er dan maar 1 per dag. Dus volgens de Brouwertheorie is het niet mogelijk om daaraan plezier te beleven? 6 april 2015 bewerkt door Barry
Team Tabak Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Met die belediging kan ik wel leven Barry! Dank je wel! Ik gun jou je plezier zoals jij het onze gunt..... Dan zijn we er toch? 6 april 2015 bewerkt door Team Tabak
Barry Geplaatst 6 april 2015 Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Ach dan pas ik mijn berichtje ook maar weer aan. Anders worden ze wel door een ander verwijderd hier. Mee eens Gerrit. Leven en laten leven. 6 april 2015 bewerkt door Barry
snoopy and woodstock Geplaatst 6 april 2015 Auteur Geplaatst 6 april 2015 Waarom verzanden alle draadjes op dit forum in dezelfde discussies? Dit draadje is gestart met een positieve input om iedereen te laten genieten van leuke logs en niet om het eindeloze gemaal over hoe te cachen. Dus plaats hier aub logs van je zelf, of die je tegenkomt en te leuk zijn om alleen door de bezoekers van de betreffende cache te worden gelezen. Over het wel en wee van bepaalde cache®s bestaan vast andere draadjes. 2
Diederikus Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 Ok dan. deel 1 deel 2 deel 3 en wordt vervolgd 1
Natasja71vO Geplaatst 3 mei 2015 Geplaatst 3 mei 2015 Wat een leuk draadje met leuke voorbeelden van origineel posten, dit inspireert. In het vervolg alleen naam en datum op het logboekje van de daadwerkelijke cache en log ik op internet niet mee met mijn telefoon maar op de pc zodat ik er wat van kan proberen te maken. Weer wat geleerd. Er komt een dag en dan wordt het nog wat met mijn hobby, ik heb nu al zin in de volgende speurtocht ?. Goed idee zo'n draadje. 2
MarcoDomi Geplaatst 3 mei 2015 Geplaatst 3 mei 2015 Wat leuk die positieve instelling Natasja! Ik vind uitgebreid loggen zelf ook heel leuk om te doen. Je herbeleeft je tocht!
ioHpeiH Geplaatst 10 mei 2015 Geplaatst 10 mei 2015 Even reclame maken voor een super leuke route die we hebben gelopen vrijdag. Die route is niet de verdienste van de c o, maar dat maakt de wandeling niet minder leuk. Als je ooit in de buurt bent daar, het is de moeite waard. Logje: http://coord.info/GLHFE0HB
Eftelaar Geplaatst 10 mei 2015 Geplaatst 10 mei 2015 Ziet er inderdaad heel leuk uit! Als we in de buurt zijn zullen we deze zeker ook meenemen. Bedankt voor de tip
ioHpeiH Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 Logje voor een gedenkwaardige cache. Waarschijnlijk vol stijl- en spelfouten, wellicht totaal irrelevant voor andere cachers. Maar ik heb vanmorgen bij het typen van het logje, 2 weken na het lopen van de cache, de route nog eens herbeleefd. Het hoogtepunt: http://coord.info/GLHPJB4Y
antarctica Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 Ach, ruim tien jaar geleden logde ik deze cache al: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=f563c0a3-477a-4bb7-811d-c172d49fbdc0 Ant
Peetee Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 (bewerkt) Mooie log! Ja, mooie log. Mooi beeldend beschreven. 30 mei 2015 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten